Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af hjemmeside - muligheder?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Henriksen
Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Modtaget Niels. Tager kontakt til min omgangskreds i første omgang så, tak for feedback. 

vh

Simon

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon:

Som jeg kan læse mig frem til vil det "nemmeste" program til opbygning af hjemmeside for en nybegynder være Wordpress. Vil i tro man med udgangspunkt i ovenstående vil kunne få en pæn og funktionsdygtig hjemmeside ved brug af Wordpress? 

Det lyder som en større løsning, men også rigtig spændende :-) 

WordPress er fantastisk på mange områder - både i forhold til funktioner og design. Selvom vi hos ErhvervsHjemmesider.dk lever af at supportere WordPress CMS vil jeg dog gøre opmærksom på at WordPress muligvis nok ikke er det oplagte system til sådan en type webløsning. Det afhænger meget af dine ambitioner med din forretning ift. brugerdatabasen størrelse. 

Jeg tager gerne en uforpligtende sparring med dig hvis du har behov - du kan fange mig pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller pr. telefon 27 58 02 92. 

Uanset hvad - held og lykke med projektet.

Fra Henriksen
Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon, 

Tak for feedback. Er den største udfordring i forhold til wordpress efter din mening størrelsen på brugerdatabasen? I så fald, hvor "meget" plads er der? 

Du hører nok fra mig i den nærmeste fremtid så, tusinde tak. 

Mvh

SImon

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon:
Er den største udfordring i forhold til wordpress efter din mening størrelsen på brugerdatabasen?

Sådanne systemer gør jeg normalt på den måde at cms'ets brugerbase ikke  har noget med selve hjemmesiden at gøre. CMS'et skal kun udnyttes til at kunne administrer data. Selve alt der har med hjemmesidens brugerbase at gøre skal ligge i deres egen tabel/database.

Umbraco vil her være den perfekte løsning til din ide. Men der er nok andre der mener noget andet :D

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon:

Hej Simon, 

Tak for feedback. Er den største udfordring i forhold til wordpress efter din mening størrelsen på brugerdatabasen? I så fald, hvor "meget" plads er der? 

Du hører nok fra mig i den nærmeste fremtid så, tusinde tak. 

Mvh

SImon

Det er ikke et specifik grænse for hvor meget plads WordPress kan rumme, da den køre på MySQL database ligesom ex. Magento. 

Giv mig et kald når du har tid - så kan vi snakke om det ;) 

Fra Henriksen
Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må jeg prøve at kigge lidt nærmere på så. Umiddelbart uden stadig at have den store viden omkring det, lyder det til at give god mening ihvertfald. Takker!

Fra Henriksen
Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon - Igen super brugbart svar, rigtig fornemt. 

Det gør jeg! Takker.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)