Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkurrencer på LinkedIn - Regelsæt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer

Jeg har ikke haft held til at Google mig frem til ret mange svar og best practises hvad angår konkurrencer og sweepstakes på LinkedIn, kan i referere til nogle officielle regler fra LinkedIn hvad angår konkurrencer eller har de ingen?

På forhånd tak.

Mvh

Rasmus

Fra Gentofte
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 46
Fra  TriGemini Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Grunden til du ikke finder noget om emnet, skyldes jo nok at det ikke er et forum/platform beregnet til dette.

Betragt LinkedIn som "den seriøse" pendant til Facebook - du ser på ingen måde spil eller andre former for underholdning - det foregår på Facebook.  Såfremt du måtte forsøge dig ud i kunsten at poste et indlæg der er en konkurrence, vil jeg mene du hurtigt vil få et "rap over fingrene" af dit netværk.  Blot det at poste en vittighed, kan af mange anses som værende irriterende og upassende.

Fra LinkedIn:

  • Advertisements and promotions for events, products, or services aren't appropriate content for long-form publishing. Advertisements can be purchased with our ads product.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej TriGemini

Tak for dit svar.

Jeg er ikke i tvivl om, at en konkurrence kan laves i forbindelse med godt indhold og give god mening selv på LinkedIn :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)