Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TEKSTILPRODUKTION I UDLANDET: Produktion af overtøj og indkøb af metervarer og trimmings

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jul 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer,

Jeg skriver i håb om at nogle kan hjælpe!
Jeg har netop etableret en lille designvirksomhed, der i første omgang skal producere termotøj til børn. Jeg har 12 styles i 5-6 farver alderen 1-10 år samt diverse tilbehør.

Som udgangspunkt havde jeg forestillet mig produktion i Europa af flere årsager; jeg kan lettere følge produktionen, jeg vil have mere fleksible transportmulighed, foruden at det jo rent administrativt vil være lettere (hvis det altså er et EU-land). Selvom jeg ikke i første omgang kan slå mig på at være 100% bæredygtig vil jeg gerne indtænke, at jeg f.eks. fragter så "grønt" og hensigtsmæssigt som muligt, genbruger i den udstrækning, jeg nu kan osv. Forhåbentlig kan jeg på sigt gå all-in på bæredygtighed.

Jeg vil dog også gerne høre om mulighederne for produktion udenfor Europa. Det er på ingen måde et must. Det er dog vigtigt at pointere, at jeg i første omgang ikke kan lægge ordre på eksempelvis 500 stk. per farve, og det har - indtil nu - været svært at komme udenom.

DERFOR: Er der nogle agenter, fabrikker, systuer, metervareindkøbere o.lign. der kan hjælpe mig?
Jeg håber meget at I kan hjælpe mig. :)

Skriv evt. til katrinelindgrenjohansen@gmail.com eller svar denne tråd.

 

TAK! :)

 

De bedste hilsner
Katrine Lindgen

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)