Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

wordpress og fejl 404 fordi jeg har ændret url

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej i mange kloge hoveder

et sted skal man jo starte og åbenbart lære af sine fejl

jeg har lavet dinjobcoach.dk  men har så åbenbart fået ændret url fordi jeg ville slette ..../wordpress og nu kan jeg slet ikke logge ind på siden som bare skriver fejl 404   jeg har forsøgt mig efter at googlet at jeg skulle skrive http://dinjobcoach.dk/wordpress/wp-config.php  men det hjælper ikke...

i øvrigt læser jeg mig til at  jeg skal redirecte med simpel 301???? 

jeg håber I kan guide mig lidt videre, det vil jeg være ret glad for, især fordi hjemmesiden var "færdiggjort" 

ps jeg er ikke så avanceret ud i wordpress endnu, så keep it simple for me please :-) 

med de bedste hilsner og  1000tak.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror jeg engang jeg har lavet noget lignende, men for at være helt sikker. Hvad er det du har gjort? :)

Ville du slette wordpress eller en fil i wordpress eller har du bare ændret URL her:

Tilmeldt 18. Nov 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

tja jeg ville slette  //wordpress så url bare hed dinjbcoach.dk

 

jeg tror det er en fil jeg hr forsøgt at slette, men er ikke sikker. det billede du illusstrerer ser rigtig ud, som det jeg har lavet forkert.

og ingen af delene er det jeg ville:

 

ved du hvordan jeg kan komme tilbage?

med TAK

mange hilsner Mette

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Om du kan komme tilbage, afhænger af om du "fysisk" har været inde og slette filer. Hvis det er tilfældet tror jeg du har klokket gevaldigt i det desværre. 

Hvis du har været inde at ændre noget som på det billede jeg viste, kan du godt komme tilbage. Ændrede du felterne til noget andet eller slettede du bare teksten?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)