Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indpakning af tøj - eksklusive æsker?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 38
Fra  Reverence Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du står selv frit for at svare, Ravn. Beklager at mit spørgsmål faldt i dårlig jord hos dig, men havde du svaret konstruktivt eller slet ikke i første omgang, havde der intet problem været. Men hvis alle har ligeså meget fritid som dig til at diskutere latterlige ting og kommentere ligegyldige svar, ja så kan jeg sgu godt se hvorfor folk smutter. Dette virker dog ikke umiddelbart som virkeligheden, og jeg er meget glad for siden, og føler jeg kan ramme og få hjælp fra nær og fjern.

Nej, for jeg bruger sitet til at få info og idéer, da jeg er uerfaren. Alle starter et sted.

Andre folk har svaret på mine "dumme" spørgsmål uden sure miner og uden at virke irriterede. Dette siger vist mere om dig end den gennemsnitlige bruger.

 

Pak din sure mine væk og hold dig væk fra mine indlæg (og andres, som du mener skal behandles på samme måde), du spilder min og din egen tid. Jeg har set du er blevet kaldt ud før, af folk som i DEN grad bidrager til sitet (mere end du, åbenbart, gør), måske du skulle tage det til dig.

 

Der findes ingen dumme spørgsmål, kun godt og grundigt dumme svar. Du har lige lavet et par af dem. :-)

 

Jeg synes vi skal lade den ligge her - som sagt har jeg fået tilfredsstillende svar på mit spørgsmål. Har du yderligere kommentarer står du frit for at sende en besked til mig privat.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Freddenmr:

Pak din sure mine væk og hold dig væk fra mine indlæg (og andres, som du mener skal behandles på samme måde), du spilder min og din egen tid. 

 Der findes ingen dumme spørgsmål, kun godt og grundigt dumme svar. Du har lige lavet et par af dem. :-)

 

Jeg skal nok selv afgøre om jeg svare på dine indlæg eller ej!

Du er åbenbart fra generation "jeg har altid ret"  Måske du skulle lytte lidt til mere til erfarne folk frem for bare at føle kritikken er total uberettiget og latterlig!  Tah en tudekiks og kom videre.

PS: Jo der findes tåbelige spørgsmål som ikke lader sig besvare - dit var et godt eksempel på det! 

 

 

Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 38
Fra  Reverence Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn, du har hjulpet mig samtlige gange hvor jeg med kyshånd har taget imod det.

 

Dit første indlæg var kort og brutalt og til ingen hjælp eller gavn.

 

Jeg tager altid alt til mig, men det her er totalt hul i hovedet. Du diskuterer for ingen verdens nytte. Skal du selv afgøre om du svarer på mit indlæg, skal du også få som du selv kommenterer. Har hermed mistet den sidste del respekt jeg havde for dine ellers nyttige (og til tider sure - som disse) indlæg, rigtig ærgeligt da jeg ellers fandt god viden i disse. Sådan går det. :-)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)