Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder man en seriøs Partner til at håndterer salg til Detailkæder i hele Skandinavien?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er 

Min virksomhed er nu på plads og køre godt, mine partnere i Hong Kong og Kina er toptunet og mit Showroom er parat til at blive sat op.

Men jeg skal have fundet en dygtig Partner / Salgschef, som har erfaring med salg til Detailkæder som ElGiganten, Silvan, Top-Toy, Jysk, Dansk Supermarked, Legekæden og netbutikker som Ellos, Lomax, etc. Samt lignende virksomheder i Norge, Sverige, Finland. 

Partneren skal kunne planlægge salgs strategien, kende til detail kædernes indkøbsprocesser og sammen med mig, varetage møder og salgs fremstød. Og skal desuden være god til Dansk/Engelsk, da jeg er en smule ordblind. ;-) 

MEN - Hvordan finder man en god partner? Skal jeg indrykke Jobannonce? Søge her på Amino? Eller noget tredie? 

Bør man have en Partner som arbejder på provision / udbytte, eller hyre en salgschef? Hvad er jeres erfaringer? Gode/Dårlige? 

Kort om virksomheden og mig: Jeg er 35 år gammel og har ca. 20 års erfaring med salg i detail butikker og 8 års erfaring med indkøb i Kina. Min virksomhed er blevet udvalgt til at være salgs agent for 2 store Hong Kong baserede handelsvirksomheder, som leverer til Walmart, TIGER butikkerne, Costco, etc. med en omsætning på 3,5 milliarder. Men som begge ikke er store i Skandinavien endnu.

Produkterne er Non-Food varer til tilbuds hylderne og kampagne varer. Eks. RC legetøj, Interiør, spot varer, sports udstyr, elektronik og gave artikler.   

Min virksomhed broker aftaler mellem Detailkæder og disse to handelsvirksomheder og har i 2015 genereret en omsætning på ca. 35 millioner. Målet er at dette skal blive til mindst 75-100 millioner i 2017 og til det, skal der bruges ekstra kræfter. Min virksomhed modtager en fast procentsats af handlerne og har derfor ikke udgifter til lager eller ordre.

Håber I har en masse gode råd til en Iværksætter som køre på 2 år som selvstændig og elsker det. 

Med venlig hilsen

Hans Christian 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)