Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pitch af ide

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 8. Jul 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger lidt input fra Jer herinde om hvordan i ville gribe det an med at søge hjælp fra en eller flere til en ide.

Jeg har en ide til en webside (ikke en shop), men da jeg ikke har IT færdighederne til at kunne udvikle siden på egen hånd, så skal jeg bruge noget hjælp til dette.

Jeg har et rimeligt klart billede af hvad siden skal indeholde og hvordan det skal bygges op med hensyn til design, funktionalitet osv, men er selvfølgeligt meget åben overfor andres input da jeg er overbevist om at jeg ikke har alle detaljerne med.

Hvordan ville I gribe det an med at skulle drøfte det med eventuelle samarbejdspartnere eller andre der ville gå med i projektet?

Ville I være nervøse for at Jeres Ide blev snuppet eller hvordan skal Jeg gribe det an?

 

 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Karsten

Karsten Lund:
Ville I være nervøse for at Jeres Ide blev snuppet eller hvordan skal Jeg gribe det an?

Du skal ikke være så nervøs for at din idé bliver snuppet, det er ikke din største risiko - din største risiko er du får udviklet noget ingen hverken gider at bruge eller "snuppe".

Hvis din idé er god er du sikkert ikke den første der har fået den - så start med at undersøge markedet, er der nogle derude der laver noget der minder lidt om din idé, måske i en anden Niché, eller vinklet på en lidt anden måde? - Finder du det, så har du en indikation på at der er et marked for din idé.

Stil også dig selv de her fire sprørgsmål:

  1. Hvilket problem Løser jeg ?
  2. For hvem løser jeg det ?
  3. Vil de betale for at få det løst ?
  4. Hvis ikke hvem vil så betale ?

Når du er skarp på dette er du ved at have et godt grundlag for din forretningsmodel.

Og så kommer alt det tekniske, og her vil du nok have behov for mere end én partner, afhængigt af din idé.

Men hvis du har lyst så giv mig et kald på 3053 1351 - så kan vi lige tage en snak om dit projekt

//Morten

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)