Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigt-værktøj.com eller Værktøj-billigt.dk? - Ranking på søgningen "Billigt værktøj"

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 26. Oct 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Jeg er nybegynder i det her game og har et kort spørgsmål.

Hvis jeg eksempelvis vil ranke højt på søgningen "Billigt værktøj", hvilket domæne vil så være bedst: Billigt-værktøj.com eller Værktøj-billigt.dk? 

Jeg har forsøgt at læse op på EDM og domænelokalitet ift. SEO, men jeg synes, at jeg støder på modstridende oplysninger.

På forhånd mange tak :)

- Thomas 

 

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Du vil helt klart få langt mere ud af .dk domænet. Domæne navnet har selvfølgelig noget at sige, men i de danske søgmaskiner, vil et .dk domæne dominere langt nemmere. 

Men husk at det kræver stadig god SEO. Du skal også tænke på at hvis du ser 2 domæner i Top 3, og den ene hedder "Værktøjsbyen.dk" og den anden hedder "Billigt-Værktøj-Her.dk", så ville du nok vælge den første, da den virker mere troværdig.

Så hvis du har planlagt god SEO, så kan ethvert domæne komme i top ;)

Mvh
Jesper

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

.dk er nok at foretrække, når du bruger danske ord i navnet.

Men husk at søgemaskiner ikke er glade for æ ø og å

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Tilmeldt 27. Nov 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Bendiksen - DEBEO.dk:
Men husk at søgemaskiner ikke er glade for æ ø og å

Det er noget være sludder. IDN-domæner giver ingen udfordring i forhold til SEO eller søgemaskinerne.

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

mrsnowman: