Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb fra aliexpress? Smykker og andet? [Alle råd kan bruges]

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.
En makker og jeg går lidt og leger med tanken om at starte vores egen webshop.
Vi har tænkt en del på at sælge smykker.

Jeg ville høre om der var nogle der havde erfaringer med køb af smykker inden på Aliexpress før?
Hvad er jeres oplevelse sådan med kvalitet, levering mm.

Vi køber smykker i op til $10.

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg har ikke benyttet mig af aliexpress, men har selv brugt DX.com (samme type webshop) til diverse småting til hjemmet. her har kvaliteten været som ventet og en leveringstid på ca. 3 uger.

Blot et nysgerrig spørgsmål, hvordan vil i sikre jer de smykker i får hjem er Nikkelfri? Selvom det skrives på siden tænker jeg der behøves en hvis skepsis.

Yderligere når der bestilles fra Kina etc. så være opmærksom på varene skal toldbehandles når de kommer til dk hvis i køber for over 1.150kr. over 80kr skal der betales MOMS. Transportøren vil typisk kræve et gebyr for told behandling.

Købes der for under 80kr pr pakke kommer man under bagatel grænsen og pakken ryger oftest direkte uden om systemet (dog ikke anvendelig praksis til virksomheds drift)

Læs mere på : http://www.skat.dk/skat.aspx?oId=1615423&vId=0

Tilmeldt 30. Jun 15
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

René M. Christensen:

Blot et nysgerrig spørgsmål, hvordan vil i sikre jer de smykker i får hjem er Nikkelfri? Selvom det skrives på siden tænker jeg der behøves en hvis skepsis.

Hvis du søger på nikkel test kit på google, burde du kunne finde mange løsninger.

Men jeg vil ligeledes anbefale trådstarter at teste alt inden vidersalg.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)