Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til google webmastertool

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har en hjemmeside der ca. indhold 200 sider, som er indekseret i google via webmaster toolet og når jeg søger på google på indhold fra de forskellige sider kommer min side også frem, men som regel altid med den samme landing page (url).

F.eks. hvis jeg skriver en leverandørbetegnelse + en by, så kommer den samme side frem på google uanset variationen.

Er der nogen der har en forklaring til hvorfor?

MVH Kristian

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Google må finde den mest relevant. Hvor meget unikt indhold har du på de forkerte landingpages? Har du linkbuildet til dem og optimeret dem onpage?

I øvrigt: Hvis du kun lige har indekseret den (indenfor et par uger) og det er gjort igennem webmaster tools, har Google næppe erfaret, hvilke af dine sider der er interessante at ranke højt på hvilke keywords.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 52
Fra  eLaursen ApS Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver nødt til at komme med flere detaljer, hvis du skal have hjælp...

Hvad er hjemmesiden?

Hvilke søgeord bruger du ?

osv...

https://fedttoj.dk - en samling af tøj på nettet 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Tak for svaret.

Siden hedder oerb.dk

Siden er cirka et år gammel, og Jeg har lavet en lign. hjemmeside efterfølgende der ikke har problemer.

Kan det have nogen betydning at der er ændret i url'eren helt i starten? De oprindelige findes dog ikke mere på Google.

Jeg tænkte på i webmaster Tool at fjerne siden og oprette den igen, vil det gøre nogen forskel?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon mit svar var også til dig😃

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Kan du komme med et par eksempler på de søgninger som giver dig problemer? Plus en lille beskrivelse af, hvad du synes der går galt i hvert tilfælde - slash hvilket resultat du forventer.

Jeg tror ikke det vil hjælpe at slette og oprette siden igen i google webmaster tools. Jeg tror ikke dit problem skyldes værktøjet. Det skyldes sandsynligvis opsættet på din side.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 288
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det for skælligt indhold på alle sider ?

 Har ikke nærlæst det da din menu ikke virker hos mig  men siderne ser meget ens ud ?

Skab tryghed for din virksomhed og dit personale med Kamera overvågning

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 288
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Skab tryghed for din virksomhed og dit personale med Kamera overvågning

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Ødegaard Knudsen:
F.eks. hvis jeg skriver en leverandørbetegnelse + en by, så kommer den samme side frem på google uanset variationen.

Det er måske fordi alle dine sider er total ens. Med den forskel, at bynavnet er skiftet ud. Og så ser Google det jo som total ens sider, og Google tager den side, som Google mener er mest relevant. Og i væreste fald, kan du vel også blive straffet for duplicate content.

Kim

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dit site er massivt ramt af dupplikeret indhold.

Og så benytter du dig af det gamle trick med såkaldte "doorway pages".

Det er efterhånden længe siden, at Google meldte ud, at de ikke bryder sig om doorway pages.

Du kan læse mere om det i denne artikel Google: Nej tak til "doorway pages"

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)