Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg mine produkter ud i butikkerne?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Fashion-Seller:
Dog skal du forberede dig på, at du bliver afvist rigtig mange gange...

Det kunne man minimere ved at lave lidt markedsresearch for så man rammer den rigtige målgruppe af butikker.

Hvis du nu læste sætningen inden den du citerede, så skrev jeg præcist det samme. Dog skal man stadigvæk forberede sig på, at der kommer mange afvisningen. Jeg har selv prøvet det med Cosmos Co, hvor det gav rigtig mange afvisninger i starten, og det først var da andre havde produktet og solgte godt af det, at nye forhandlere var lettere at overtale eller selv henvendte sig...

Så ja en markedsresearch mindske tidspildet, men det giver stadigvæk rigtig mange afvisninger i starten...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Hvis du nu læste sætningen inden den du citerede, så skrev jeg præcist det samme. Dog skal man stadigvæk forberede sig på, at der kommer mange afvisningen.

Mig bekendt skriver du intet om markedsresearch!  Med markedsresearch mener jeg naturligvis at man undersøger hvilke butikker der har et kunde sigment til produktet , der er jo ikke ligefrem tale om en mainstream produkt så det skal nok i lidt specielle butikker. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Fashion-Seller:
Hvis du nu læste sætningen inden den du citerede, så skrev jeg præcist det samme. Dog skal man stadigvæk forberede sig på, at der kommer mange afvisningen.

Mig bekendt skriver du intet om markedsresearch!  Med markedsresearch mener jeg naturligvis at man undersøger hvilke butikker der har et kunde sigment til produktet , der er jo ikke ligefrem tale om en mainstream produkt så det skal nok i lidt specielle butikker. 

For mig er det logisk, at man undersøger markedet, før man begynder at ringe rundt og lave aftaler...

Og produktet er vist ikke mere specielt, end det potentielt kunne sælges i alle herre fashion butikker...

Men det ændre stadigvæk ikke ved, at trådstarter skal forberede sig på rigtig mange afvisninger...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
For mig er det logisk, at man undersøger markedet, før man begynder at ringe rundt og lave aftaler...

Det tror jeg så bare ikke nødvendigvis er logik for en designer /kunsthåndværker. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 23
Fra  Diziplin Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denise.

Har du overvejet at bruge en mødebooker, til at åbne døren til butikkerne?

Jeg er freelance mødebooker, du er velkommen til at kontakte mig.

Vh Tanja søborg

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne jo også være lidt mere analog i dit salgsmateriale og istedet for at sende en mail, så lave noget lækkert og spetakulært salgsmateriale med lækre billeder sat pænt op. Det skal så printes på noget tykt lækkert papir og evt. foldes og sys i ryggen af noget rustikt tråd.

Du finder så nogle lækre konvolutter, hvor du skriver modtageren på på en helt særlig måde (måske så det fylder hele forsiden af konvolutten) - og bagpå sidder evt. et lakstempel, som på meget gamle breve :)

Jeg vil gerne hjælpe dig - jeg skal bare have en bordplade lavet i et gammelt sildebensparketgulv for det Wink

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)