Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg mine produkter ud i butikkerne?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg laver bla. nogle lækre kvalitets læder butterfly.
Dem er jeg nu klar på at få ud i butikkerne/webbutikkerne

Mit spørgsmål er så til jer, hvordan griber man lige det an?

Jeg sidder desværre på min telefon, så jeg har ikke mulighed for at indsætte billeder.
Men man kan se det på min instagram C O N R A D I eller på min facebook www.facebook.com/conradidesign

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Du må ud at besøge butikkerne, så du kan høre om de over hoved er interesseret i dit produkt. Men husk at have lavet dit hjemmearbejde mht. priser, mængde rabat, betalingsbetingelser ,returret ..... osv.

Alternativt fra på udstilling f.eks modemessen i KBH.    

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn,

Tak.

Jeg tænker at det virker lidt fjollet og salgsmands agtig bare at vade ind i en butik og sige "hej vil i sælge mine produkter?". 

Det er klart  at man skal have lavet sit hjemmearbejde, tak ;)

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er da intet fjollet at lave opsøgende salg i udvalgte butikker.  - mine øre lyder det mere af at du ikke helt tror på produktet eller dine egne ever som sælger. En hjemmeside skaffer dig nok næppe plads i nogen butikker - salg kræver rigtigt meget hårdt arbejde.  

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :


Hmm... Det er sjovt at du læser mine ord som usikkerhed på mit eget produkt.

Det er jeg ikke, jeg er usikker på hvordan man kommer derud, hvordan/hvem man kontakter og hvordan man gør det bedst.
Derfor spørger jeg om hjælp/gode råd.

Din metode, med bare at dukke op, lyder utiltrækkende og uprofessionelt i mine øre.
Men hvis det er en metode du har succes med, så uddyb endelig hvordan du griber det an?

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke ville vade ind i butikkerne, så skriv en mail til de butikker du tænker på, og hør om de har lyst til at mødes i 15-20 min, så hav alt forberedt hjemmefra og hold den bedste salgstale i dit liv i de minutter. 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 06:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias:

Hvis du ikke ville vade ind i butikkerne, så skriv en mail til de butikker du tænker på, og hør om de har lyst til at mødes i 15-20 min, så hav alt forberedt hjemmefra og hold den bedste salgstale i dit liv i de minutter. 

Man må ikke sende mails i salgsøjemed med mindre man på forhånd har fået tilladelse. Det er spam.

Man kan ringe og få en aftale, enten om et fysisk møde, eller få lov til at sende en mail.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ring til butikkerne og lav en aftale med dem, så undgår du at køre forgæves en masse gange...

Dog skal du forberede dig på, at du bliver afvist rigtig mange gange... Så er du typen, som lader sig slå ud af et afslag, bør du nok overveje at få andre til at stå for den del...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Denise Conradi:
Din metode, med bare at dukke op, lyder utiltrækkende og uprofessionelt i mine øre.
Men hvis det er en metode du har succes med, så uddyb endelig hvordan du griber det an?

Undskyld men hvad ved en kreativ person om salg, tykpisk vis ikke noget! 

Jeg har aldrig sagt at du bare skulle møde uden, du kunne jo ringe i forvejen for at spørge til hvem den indkøbsansvarlige er og så spørge om du må komme forbi for at vise din kollektion. husk på alle butikker er interesseret i nogen der er unikt, såfremt de mener det kan sælge.

hvis det skræmmer det dit stadig at besøge butikker, kunne du finde en grossist som måske vil have dit produkt med ud til butikkerne.   Alternativt tag på kunsthåndværker eller modemesse   for du skilter med at forhandlere søges.  

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Dog skal du forberede dig på, at du bliver afvist rigtig mange gange...

Det kunne man minimere ved at lave lidt markedsresearch for så man rammer den rigtige målgruppe af butikker.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)