Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny hjemmeside

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Lougart:
I den forbindelse vil vi virkelig sætte pris på lidt feedback og nogle af de ´guldkorn´, som almindeligvis flyder i en lind strøm fra jer Smile

I mangler priser på Produkt beskrivelser ?. Det regner jeg selvfølgelig med at man også kan få jer til at lave.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 31. May 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Tak for dit indspark.

Det er korrekt, at vi ikke har en kategori som hedder ´Produktbeskrivelser´. Det skyldes - som du også selv lægger op til - ikke at vi ikke kan forfatte sådanne, men mere at der kan være stor forskel på længde, krav etc.

De gange vi bliver kontaktet omkring disse plejer vi i fællesskab med kunden at aftale, om det minder mest om artikler eller SEO tekster - og ofte ender vi på SEO tekster.

Vi vil overveje at lave en ekstra kategori med ´produktbeskrivelser´ og særligt hvis det også kommenteres af andre.

Tak for tanken :)

Med venlig hilsen

- Kim

Tilmeldt 26. Nov 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt lide jeres navn :)

Jeg synes dog at hjemmesiden ser lidt kedelig og uprofessionel ud og hvor kan man se, hvor godt i skriver?

Hjemmeside om danske aktier

Fra København
Tilmeldt 31. May 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Mrjakie

Tak for dit indspark.

Har du nogle forslag til hvad som kunne få den til at fremstå mere spændende og professionel ud, efter din opfattelse?

Nu er jeg ikke helt sikker på hvad du refererer til med ´hvor godt I skriver´ ? - men blandt er det at skrive I med stort, når der tales om personer jo i og for sig også en ´måde´ at skrive godt (korrekt) på.

Hvis du derimod tænker på, om der ligger brudstykker af noget vi har forfattet, så er det korrekt at svaret er nej - vi kan dog altid fremsende referencer af vores tidligere arbejde, såfremt det ønskes.

At skrive godt? - tænker du her på artikler? SEO tekster? Content? Andet?

Det ville hjælpe meget med en uddybning af ovenstående :)

Det skal tilføjes, at som en anden venlig Amino´er gjorde opmærksom på, så er vi i gang med at teste forskellige CTA knapper til sidebaren.

Igen, tak for dit indspark.

- Kim

Fra København
Tilmeldt 31. May 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv bøv - nu fik jeg lavet noget jeg ikke skulle have gjort.

Jeg var i gang med at ændre tema og pludselig kunne siden ikke indlæses?

Det er hverken siden eller backend-delen i wordpress som jeg kan få adgang til.

Nogen der kan være behjælpelige med hvad jeg har gjort galt? Og måske endnu bedre, hvad jeg har brug for at fixe?

Lige nu er siden nede, så alle input er velkomne.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)