Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har for noget tid siden fået lavet en smykke webshop. Men siden den blev ændret til et responsivt design - så synes jeg at det kniber med konverteringerne < 0.5%.

Er der nogen af jer eksperter som kan tage et kig på siden og eventuelt komme med forslag eller idéer til hvad der kan være galt? Eller hvad der kan optimeres på :)

Hvad vil få jer til at vælge siden fra (udover at det er smykker ;)).

På forhånd tak!

Ahh ja og et link er nok en god idé www.in-smykker.dk

Eksklusive modesmykker online - www.in-smykker.dk

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville prøve at kigge på dine billeder. Det første jeg ser, er billeder med forskellige baggrunde. Nogle med sort baggrund og nogle med hvid baggrund. Ville klart for styr på dette. Hvis det stod til mig, så havde du kun hvid baggrund på alle dine billeder.

Med Venlig Hilsen

Martin Sølberg

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter 

Rigtig lækker og overskuelig webshop .-) 

Vær opmærksom på det ikke altid er webshoppens skyld af konverteringsraten er dårlig. Hvor kommmer din trafik fra? Er du sikker på at det er relevant kundetrafik du modtager? 

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter42:

Hejsa

Jeg har for noget tid siden fået lavet en smykke webshop. Men siden den blev ændret til et responsivt design - så synes jeg at det kniber med konverteringerne < 0.5%.

Er der nogen af jer eksperter som kan tage et kig på siden og eventuelt komme med forslag eller idéer til hvad der kan være galt? Eller hvad der kan optimeres på :)

Hvad vil få jer til at vælge siden fra (udover at det er smykker ;)).

På forhånd tak!

Ahh ja og et link er nok en god idé www.in-smykker.dk

Hej Peter42,

Kan få øje på 4 punkter, du kan optimerer på.

Tjek selv her! Smile

Håber, det kan bruges. God weekend!

Fra Nyborg
Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 52
Fra  PureStyle Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne da aldrig finde på at vælge siden fra - fordi det er smykker !!!!!!

Jeg synes umiddelbart siden virker lidt forvirrende og ikke særlig enkel og overskuelig. Der er et væld af farver, og forskellige baggrundsfarver på billederne. Teksten under billederne hopper lidt. 

Måske var det en ide at samle tilbuddene et sted som en kategori.  

Birgitte 

PureStyle - Eksklusivt badeværelsestilbehør og lækre tekstiler.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 24
Fra  T. Hornbæk Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

For det første syntes jeg det er GENIALT at jeres adresse er på juvelvej når i sælger smykker. ;) Derudover syntes jeg det er en pæn og overskuelig side. 

Jeg syntes du skal tænke lidt over dit ordvalg i dine produkt-tekster. Du har nogle "eksklusive" smykker til omkring 200 kr. Jeg syntes absolut ikke smykker til 200 kr. kan være fine, men hvis du en dag udvider dit produktsortiment med lidt dyre smykker, hvad skal du så skrive til en ring til 2.000? 

Jeg er enig med de ovenstående kommentarer ang. produktbanggrunden skal være hvid. 

Hvis du begynder at sælge nogle rigtig dyre vare, så pas på med at sende dem pr. brev da der ikke er forsikring på breve... Kunden kan derefter ringe og sige, at de ikke har fået varen og du er tvunget til at sende dem igen. Med pakker kan kunderne ikke løbe om hjørner med dig :) 

Rigtig god aften ! :) 

Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :

Hej Peter 

Rigtig lækker og overskuelig webshop .-) 

Hej Simon

Tak for de fine ord! Trafikken er primært fra facebook annoncer - så tænker at noget af den burde være relevant? Men kan naturligvis også være min begrænsede facebook evne som er i spil :)

MVH Peter

Eksklusive modesmykker online - www.in-smykker.dk

Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til alle for input, jeg har noget at starte med nu både lidt småtterier og nogle store projekter som nye billeder...

Skulle der være flere gode idéer så er de altid velkommen! ;)

Eksklusive modesmykker online - www.in-smykker.dk

Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot webshop. Jeg tror det handler om at få nogle flere besøgende til siden.

Det du konkurrerer imod er vel det de fleste er oppe imod. Der er en milliard i samme branche:-)

Held og lykke med det

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)