Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Videofil for stor til Kickstarter? Hvordan gør jeg?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du med klippes i mener om du bliver nødt til at "skære" noget af kanterne af for at få den i 640x480, så ja.

Den videofil du har, har størrelsesforhold (aspect ratio) på 16:9 og ks størrelsen er i forholdet 4:3. Derfor kommer noget af kanterne til at ryge :)

Tilmeldt 26. Jun 15
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

åhh nej, så ser man ikke det fulde billede. 

Hmm... spørgsmålet er så om jeg bare skal nøjes med at henvise til websiden med videoen på men det virker lidt flad. 

ih

Men tak for hjælpen

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du lægge den på Youtube ?

Jeg kan måske hjælpe dig, hvis du kan embedde på din hjemmeside.

Skriv en pm, så kontakter jeg dig, for evt. løsning.

Mvh. Per

BergmarkCopenhagen:

åhh nej, så ser man ikke det fulde billede. 

Hmm... spørgsmålet er så om jeg bare skal nøjes med at henvise til websiden med videoen på men det virker lidt flad. 

ih

Men tak for hjælpen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du behøver ikke nødvendigvis at klippe i billedet. Du kan også have sorte rammer :-) Held og lykke med det.

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

BergmarkCopenhagen:

åhh nej, så ser man ikke det fulde billede. 

Hmm... spørgsmålet er så om jeg bare skal nøjes med at henvise til websiden med videoen på men det virker lidt flad. 

 

Hej Sue.

Du skal bruge en video redigerings program og gemme din video i den størrelse som du skal bruge 640x480 pixel. den klippe ikke noget i videoen.

En af de bedste programmer: https://www.techsmith.com/camtasia-features.html den kan du prøve i en periode, fås også til Mac.

Mvh. Niels

Webdesign

 

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Jytzler:

Du behøver ikke nødvendigvis at klippe i billedet. Du kan også have sorte rammer :-) Held og lykke med det.

Sorte rammer eller klip er det samme... Uanset hvad, ender man med at miste noget af billedet. Andet er ikke muligt når man går fra 16:9 til 4:3.

BergmarkCopenhagen, hvis du kan sende mig et link (evt. dropbox) til hvor jeg kan downloade din fil, kan jeg godt lige køre den igennem til 4:3.

Med venlig hilsen

Tilmeldt 26. Jun 15
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak alle for gode input. 

Mr. A, vi har opgivet at finde en seriøs investor så vi tager springet i fællesskab med en yderst kompetent medejer som vil lægge lige akkurat nok til at vi kommer igang. Vi har sagt nej tak til 2.1 million da vi ikke kunne blive enige om ejerandele og vilkår. De er det 5 hold investorer vi siger nej tak til... det er ikke rimeligt at forøge kravene omkring andele få timer før de endelige underskrifter - sådan en taktik bryder jeg mig ikke om. Et ejerskabsforhold skal baseres på tillid, og sådanne numre øger ikke ligefrem tilliden ;). Derudover fortsætter vi i stedet med hjælp fra en af danmarks førende babyudstyrskæders direktør når han stopper som direktør d. 31/12-15. Han tror på produkterne og på os som team, og med en lille økonomisk opstartshjælp, min pipeline og hans kompetencer, så når vi derhen vi vil. 

Årsagen til at vi vil prøve KS er at der ikke sidder et team af investorer som vil styre slagets gang - og med alle de henvendelser vi har fået, bør det kunne give lidt på PR kontoen også. Vi lancerer nemlig i 7 lande i EU allerede fra starten. 

David - TUSIND tak - det tager jeg gerne imod - har du en email som jeg kan sende filen til dig på?

Fantastisk dag til alle :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvor du mener at billedet skulle forsvinde hen, når du skalerer ned og tilføjer sorte rammer. Men jeg er heller ikke ekspert på videoredigering.

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det er helt rigtigt! Jeg troede du mente at man det var noget andet hvis man tilføjer sorte rammer i højre og venstre side.

 

Det de her kalder "extra picture area".

Min fejl Big Smile

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)