Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Premium tøj søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Harndrup
Tilmeldt 9. Sep 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg søger premium tøj.

Lacoste, Hilfiger, Hugo, Ralph Lauren, Commes des garcons, Abercrombie osv. Alt har interesse!

Dropshipaftale vil være at foretrække, men kom endelig med et godt tilbud hvis i har et. 

MVH 

Andreas Poulsen

Tlf. 42921001

Mail: kosmic15@live.dk

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 235
Fra  Basic Style Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har parti af Ralph Lauren long sleeve polo liggende fra sidste kollektion, hvis det har interesse, dog ikke dropshipping, men en afbetalings ordning kan godt komme på tale.

Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.

http://aktievaluation.ml/

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Andreas Poulsen:

Hej alle

Jeg søger premium tøj.

Lacoste, Hilfiger, Hugo, Ralph Lauren, Commes des garcons, Abercrombie osv. Alt har interesse!

Dropshipaftale vil være at foretrække, men kom endelig med et godt tilbud hvis i har et. 

MVH 

Andreas Poulsen

Tlf. 42921001

Mail: kosmic15@live.dk

Lacoste, Hilfiger, Hugo, Ralph Lauren, Commes des garcons, laver ikke dropshipping aftaler og disse mærker sælge af producentrene direkte til detail/web og ikke gennem agenter.

Hvis nogen tilbyder dig disse mærker uden om en landeansvarlig ansat af producenten, er der tale om produkter som enten er af udgået kollektion, butik der er gået konkurs eller kopier.

Abercrombie & Fitch/Hollister sælges kun fra egne butikker og en international webshop. Alt andet er kopi. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)