Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du programmør - og vil du være en del af et ambitiøst start-up?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :



Halløj,

Jeg hedder Mads Grønning og kommer fra SeniorWorker, vi står lige på stående fod og mangler en engageret og målbevidst programmør/teknisk ansvarlig til vores start-up!

Inden jeg begynder, at fortælle hvad jeg forventer af dig, så synes jeg er det er rimelig, at fortælle dig, hvad du får ud af det!

1.       Du bliver en del af et motiveret og ambitiøst team, som virkelig sigter efter stjernerne! I teamet er blandt andet en serieiværksætter, som har utroligt meget erfaring og et stort netværk!

2.       Du kommer til at eje en andel af virksomheden, så du er ligeså engageret som os til at nå til tops!
Vi ønsker ikke at betale for en timepris, men simpelthen at få dig ind, så du bliver en del af virksomheden.

3.       Det bliver en lærerig rejse, hvor du får et hav af erfaringer og netværk som du ikke vil undvære!

Og meget meget mere…

Hvad forventer vi af dig?

·         Du kan dit håndværk - ingen halve løsninger.

·         Du er top motiveret, ambitiøs og tør sige til os hvad du vil have - vi ønsker at du siger din mening, og ikke holder dig tilbage!

·         Du har forretningsforståelse - altså, at du ikke er helt blank, når vi spørger dig ind til basic ting inden for ”the-business-world”.

·         Vi ser helst du er fra Jylland, da vi primært skal afholde møder i Struer, Holstebro, Viborg, Herning eller des lige… Helst fra midtpunktet!

Kontakt mig endelig herover, hvis du har spørgsmål eller på den opgivne e-mail jeg har smidt ind J

Mads Grønning

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)