Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan vælger jeg den rette form for webshop ?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Charite:

Jeg ved ikke hvilket plugin jeg bruger - har ikke så meget forstand på det og får derfor også hjælp til det. Hvilket jeg også skal have fremover lige meget hvilken løsning jeg vælger :)

Der kan laves en integration til wordpres men den kommer til at koste ca 7000 kr og eftersom jeg i forvejen har været lidt træt af wordpress og at webshoppen skal have en ordentlig omgang, tænker jeg at det bedre kan betale sig at bruge de penge et andet sted :)



Det kan jeg sagtens forstå.
Der findes en del POS løsninger der har "færdige" integrationer til diverse populære webshops.

Dog syntes jeg du skal huske ved et shop skifte vil du næsten altid opleve et drop i besøgende
så med minder du har et mål med et skifte så er det ikke altid den rigtige vej at gå :) 


:)

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jacob Ipsen:
Dog syntes jeg du skal huske ved et shop skifte vil du næsten altid opleve et drop i besøgende. 
så med minder du har et mål med et skifte så er det ikke altid den rigtige vej at gå :) 

Helt enig, og du skal overveje at du i dag er rimeligt kendt med Wordpress løsningen. Det kan godt være den eksisterende løsning kunne trænge til en opdatering, men det kan du sagtens opnå, indenfor rammerne af WooCommerce

//Morten

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)