Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem sælger/udvikler html-spil til hjemmesider? Konkurrencer, instant win m.v.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 07
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg leder efter en slags spil eller interaktiv konkurrence, der kan bruges til at give brugerne en sjov lille oplevelse, og samtidig får dem til at tilmelde sig vores nyhedsbrev (sikkert fordi det bliver et krav for at spille/deltage i konkurrence). Vi vil benytte det sammen med en præmie, man kan vinde.

?: Kender du nogen, der sælger den slags spil/konkurrencer? 

Evt. uddybende info:
Jeg er stødt på nogle, der hedder Mobi One eller Com paya, og de ser OK ud - dog er deres spil umiddelbart MEGET simple, såsom enten et skrabelod-spil eller enarmet tyveknægt. Konceptet er dog godt mht. signup før deltagelse. Men kunne godt tænke mig mere kreative spil/konkurrencer af en eller anden art.
Jeg er desuden stødt på nogle internationale udbydere af mere komplekse spil, men der er signup bare i form af en lille banner eller lign., så ingen fokus på det eller at man kan vinde noget.
HELT optimalt vil det være med en white label løsnign / customized ting, hvor man kan betale licens for at tilpase en sjovt minispil, men ikke skal betale for udvikling fra bunden. 
Pfh tak :-)

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg hjælper lige p.t. en kunde med at udvikle et HTML baseret spil, det er nok lidt større end det du taler om her.

Til det spil har vi fundet og købt en Game Engine, hvor vi har købt en licens som danner udgangspunkt for projektet, og det bør vi da sikkert også finde til dig,

Mht til at tvinge folk til at signe op på mail listen, så har jeg før i andre sammenhænge fået lavet sådan en løsning, den gang var det noget vi selv kodede, men det kan vi jo altid gøre igen.

Giv mig et kald på 3053 1351, så finder vi en løsning

//Morten

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at beskrive det spil du ønsker? Er vi ude i brain-puzzles? platformspil? tetris? snake? vidensspil? drugwars?

Tilmeldt 3. Sep 07
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!
Tak for jeres inputs.

Der er endnu ikke en helt konkret idé, da vi er på research-stadiet p.t. Dog tænker jeg ret/meget SIMPELT - altså noget action i den simpleste form, hvor man kan styre et eller andet uden om nogle forhindringer eller noget i den dur for at gennemføre spillet. Vi snakker om at gå 1 enkelt step op i forhold til skrabelod og enarmede tyveknægte.

(Da der er præmie knyttet til skal der så nogle restriktioner på - enten må man kun spille fx 3 gange pr. dag og deltager der i en automatisk udtrækning af genvinsten når man gennemfører (hvilket så skal være ret let)- eller også skulle man tænke noget ind med at der er en præmie til topscorer og andre præmie i lodtrækning til alle, der bare spiller med og får "et lod" for det. Det er uafklaret p.t.)

Da det er research i første fase, vil det være fantastisk hvis I har inputs til setup - og et par løse, uforpligtende skud på hvilket pris-intrerval, vi ligger indenfor?

TAK

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Prisen for sådan noget kan svinge så meget at det vil jeg slet ikke give et bud på - det afhænger meget af hvad du kan og vil lave selv.

Prøv at søg på "Game engine HTML5" på google, det giver en hel del hits

//Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)