Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Database til website

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Min forretningspartner og jeg, har arbejdet med en idé til en hjemmeside i noget tid.
Vi er dog ikke særligt kendte inden for It-branchen og har derfor ikke et udgangspunkt for omkostningerne til udviklingen af vores website.
Vi skal bruge en database, som skal indeholde alle de produkter som der bliver vist på hjemmesiden (Kun elektroniske produkter) - (som eksempelvis DBA & EDBpriser).

Er der nogen med eventuel viden om hvor mange timer udviklingen af sådanne databaser kræver, hvem vi skal kontakte og hvor dyrt det ca. vil blive.
Herudover vil vi også gerne have lidt viden om hvordan vi skal hoste websitet, og hvem vi skal tage kontakt til. 

Tak på forhånd!

Christoffer.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at komme med en pris da det meget afhænger af hvad I skal have lavet. Der er helt fra den meget skrabede udgave hvor det kan være dyrer at udvide det til den størrer hvor der er tænkt fremtid ind i det således at det er hurtigt og nemt at udvide det.

Man vil kunne bruge eksisterende webshop/cms til projektet men jeg vil anbefale jer at få fat i en udvikler som har forstand på sådan noget og beskrive projektet for ham. Så vil han kunne finde den rigtige løsning for jer.

Der findes mange hostingfirmaer og igen vil udvikleren være en stor hjælp for jer da han tit har det tæt inde på livet.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Christoffer

Hvor meget det koster afhænger helt af de nærmere detaljer i idé.

Der findes en række standard løsninger som måske vil kunne bruges, det vil være det billigste - men her vil I sikkert være nødt til at give køb på en feature eller to. Hvis det er løsning der skal kodes op fra bunden er det selvfølgelig noget dyrere, men som udgangspunkt tror jeg ikke at i skal forvente at i kan komme i luften for meget under 20.000, den øvre grænse, tjah... "the sky is the limit"

Men jeg kan godt få indhentet eller tilbud eller to til jer, hvis det har interesse - giv mig et kald på 3053 1351, så finder vi ud af noget

//Morten 

Fra København
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 28
Fra  jakobplenge.dk Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer.

Skriv en mail til mig på jakob@plenge.nu

Så vil jeg prøve at hjælpe dig med at give et overblik over de forskellige muligheder.

Mvh. Jakob Plenge

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)