Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Motivationen til at få "sure" ting gjort - hvad gør I??

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Anna Lykke

Spændende opslag :) Jeg sidder og bliver så nysgerrig for at vide hvad det er for nogle ting som du ikke gider at lave :) Jeg er selv en meget struktureret person, jeg skriver mange ting ned og ELSKER at sætte mig mål, og nå dem, og jeg fodrer mig selv med rosen over det bagefter - det er ligesom det der driver det. Det er vel ubevist tror jeg nok. Men der er vel osse ting jeg ikke rigtig "gider" at lave. Det hænger som regel sammen med at de ting ikke interesserer mig, så dem kan jeg godt få andre til at tage del i. Jeg tror i bund og grund at det handler om at lave det man kan lide, og så acceptere at det ikke er alt som man interesserer sig for eller kan lide. Så er der nok en anden der gør det? Men problemet er selvfølgelig hvis man går helt i stå :) Jeg skriver også mange ting ned, og prøver at give mig selv en "gulerod" for mit slid. Ting jeg som jeg ser frem til. Om det så er en kop kaffe, et stykke chokolade?? Men det er vigtigt tror jeg at have noget at se frem til, og glæde sig over. Så kan man nyde at man er nået i mål, og man er klar på ny.

Go aften til dig :) 

Hilsen Mette_s 

Fra København
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 117
Fra  www.blackpiranha.dk Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette. 

Dejligt med input :-)

Jeg kan godt forstå, du bliver nysgerrig - jeg er i opstartsfasen af min nye virksomhed, hvilket jeg selvfølgelig er super glad for. 
Dog er der bare ofte, hvis du spørger mig, rigtig kedelige ting forbundet med det, at skulle starte en virksomhed op. 
Alt det med registreringen, økonomien i det m.m. er super kedeligt at skulle igennem, og jeg har nok bare svært ved at komme igang, så jeg kan fokusere mere på indholdet i min virksomhed og markedsføringen som jeg interesserer mig mere for. 

Jeg har ikke råd til at købe mig til hjælp ude fra, så derfor står jeg med alt her i starten. Men misforstå mig ikke - jeg var selvfølgelig klar over, hvad jeg gik ind til og er også indstillet på at få tingene gjort og selvfølgelig ordentligt. Det er jo dette, jeg brænder for. 

Dog søgte jeg bare et par gode råd til at finde motivationen frem, da den selvfølgelig ikke altid er eksisterende. 

Tak for rådet om det, at give sig selv en "gulerod" når man er nået i mål - det må jeg helt sikkert afprøve sammen med alle de andre gode tips, jeg har modtaget. 

God aften til dig også! 

Bedste hilsner, 
Anna Lykke

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)