Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi skal først hjælpe vores egne

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Der er sku nogen der har for meget tid.
Det er sku snart ved at blive en børnehave her inde.
Jeg støtter der hvor jeg personligt mener at der er bedst, IKKE hvor hans mener at jeg skal støtte, eller hvor meget jeg skal støtte med, hold nu kæft en gang L... At lukke ud

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Louise Lamberth - Tekstfokus:

Er enig i, at Danmark som stat gør for lidt for tiden. Vil ikke blande mig i, hvad andre giver privat og til hvem. Men tak, fordi du har en holdning, selvom du formulerer den lidt krast. Der er mange lurepassere, der ikke tør sige noget, fordi man jo skal leve af sin virksomhed

Ja og dem der så får rigtig meget taletid i medierne, er ofte dem der baserer deres holdninger på hvad de tror og ikke faktuelle data og troværdige kilder.
Dette om det så er flygtninge, folkeskolen, kontanthjælps debatten eller dagpenge debatten.

Her begynder mine øre engang i mellem at bløde, når folkevalgte stiller sig op og fortæller ting som er direkte forkerte, men noget der lige passer ind i deres parti, eller personlige agenda.

Her kan vi jo bare tage EU debatten, eller mangel på samme som nu raser med det ene underlige udsagn efter det andet for at skræmme folk til at styemme på noget, ja eller nej.
At tænke sig at den meget vigtige afstemning lige nu, formodentlig bliver afgjort, på baggrund af en grundlæggende mistro til magthaverne og ikke på baggrund af faktuelle ting.

Fra E-43894 camarles Tarragona Provisn, Soanien
Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Börnehavn ? Ja men deltager du ikke selv i den? Og EU - hvad godt har den bragt Danamark uderover aabne gränser hvot diverse kriminelle og flygtninger välter ind ukontrolleret - samr fede reträte taburetter til afdankede politikere?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Viggo Peetz:

Og EU - hvad godt har den bragt Danamark uderover aabne gränser hvot diverse kriminelle og flygtninger välter ind ukontrolleret - samr fede reträte taburetter til afdankede politikere?

hold da op - selv de mest arge modstandere kan nu nok se der har været mange fordele og er fordele ved det indre marked - og bagdele - men ser du kun det du beskriver her - så mangler du lige lidt viden vil jeg nok mene

Nå debatten her kom da rundt. Jeg er enig i at det er fint at Hans rusker i os - synes ikke jeg er fedterøv selv om jeg beholder en del til mig selv - har bare svært at finde grænsen for hvornår jeg så ikke er fedterøv - om det er nok med lidt i raslebøssen eller der er en % ud over skatten man bør undvære så Big Smile

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Jeg er enig i at det er fint at Hans rusker i os
 

Måske - Men langtfra med et så tåbeligt indlæg som her.

Jeg vælger dog at tro at Hans havde en rigtig dårlig dag, normalt kommer der jo ganske fine indlæg derfra.

Fra E-43894 camarles Tarragona Provisn, Soanien
Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Simon Spies sagde at al omtale er god omtale - at hans rejsebureau gentagne gange fik omtale lige fra Morgenbolle piger til ekstra plads i Det Kgs. Teater til sin stok.

Vil du blive hört skal du provokere - ingen goder at höre blöde meninger - Se Pressen Skandale sälger aviser.

Og fra at stemme os ind i EU har jeg set misbruget - Idene er god - men misbrugt til egne fordele for politikere, bedragere og kämpe pengespild. 

Jeg bor i Catalonien der lige har stemt sig ud af Euro (?EU) og Spanien.

Saa min mening er at som det er lige nu er Danmark bedre uden for EU - se bl.a. Norge...

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BroncofanDK:
Det er da topmålet af arrogance og mangel på respekt for andre folkeslag at du mener at vi på et eller andet plan er så meget klogere og moralsk overlegne at vi skal komme med vore normer, vore værdier og vore penge og SKABE BEDRE FORHOLD I DE LANDE "FLYGTNINGENE" KOMMER FRA.

Jeg giver dig gerne ret. Vi skal ikke SKABE noget for vores medmennesker, som lever i andre kulturer. Vi skal MEDVIRKE til, at de kan opnå den samme frihed til at leve på den måde, som de ønsker. Jeg har dyb respekt for næsten alle kulturer - blot lider jeg endnu af vanskeligt helbredelig allergi over for mennesker, som er sig selv nok, og holder hele deres overskud for sig selv - altså dem, jeg kalder fedterøve.

Jeg ønsker ikke at bidrage med mere foder til de troll-agtiger debattører, som desværre også bed på min provokation, så jeg trækker mig fra tråden med dette indlæg.

Hvis det er vigtigt for dig, John, skal jeg gerne sende dig min liste over foretrukne organisationer, som jeg støtter - og jeg skal også gerne fortælle, hvilke beløb jeg har givet. Generelt giver jeg støtte til velorganiserede organisationer inden for både mellemfolkelige og sundhedsmæssige emner - og så bidrager jeg også i mindre omfang lokalt.

Nogle mener, at vi alle har ydet vores bidrag ved at betale skat
Jeg mener, at jeg hjælper bedre ved at yde noget ud over det, som jeg har betalt i skat, og jeg oplever, at de skattefinansierede tiltag (som ofte er glimrende) ikke dækker behovet.

Med hensyn til flygtningeproblematikken, tror jeg, at vi i denne tid ser forstadiet til en egentlig folkevandring, som kommer til at omfordele befolkningsgruppernes placering på vores klode. Jeg tror ikke, det er sundt for hverken de befolkningsgrupper, som sætter sig i bevægelse, eller for de befolkningsgrupper, som føler ejerskab til de arealer, hvor de bevæger sig hen. 
For mig at se kan vi (i modtageregnene på jorden) forholde os på to måder. Vi kan enten bekæmpe folkevandringen voldeligt og håbe på, at vi har større styrke end de bevægenede folk, eller vi kan forsøge at medvirke til en positiv motivation for IKKE at sætte sig i bevægelse.
Her synes jeg, vi skal huske på, at de mennesker som flygter ikke er vores fjender.
Syrere har, før de flygter fem muligheder:
1. De kan slutte sig til IS
2. De kan slutte sig til det diktatoriske styre
3. De kan dø
4. De kan forsøge at gøre sig usynlige
5. De kan flygte

De, som vælger mulighed 5 er modstandere af de to fjender, som er nævnt i mulighed 1 og 2. De ønsker ikke at dø, og de tror ikke på, at det er muligt at gøre sig usynlig. 

Jeg ved godt, at det er komplekst, og at en grænsebom eller en skræmmeannonce er lettere at forstå. Men jeg kunne ønske mig, at vi blev bedre til at se mennesker frem for problemer.

Hvad angår julehjælp, så giver det mig bare en god fornemmelse at bidrage. Hvis kuglestødere brækker sig over det, ønsker jeg for dem, at de får alt brækket ud, så det ikke skal være i deres mund, hver gang de åbner den.

Rigtig glædelig jul til alle

Hans

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hans Stokholm Kjer:
Hvis det er vigtigt for dig, John, skal jeg gerne sende dig min liste over foretrukne organisationer, som jeg støtter - og jeg skal også gerne fortælle, hvilke beløb jeg har givet. Generelt giver jeg støtte til velorganiserede organisationer inden for både mellemfolkelige og sundhedsmæssige emner - og så bidrager jeg også i mindre omfang lokalt.
vigtigt nej - Jeg spørger jo bare meget enkelt hvordan du mener man skal vælge mellem 100 gode formål og hvor meget man skal gi for ikke at være fedterøv. Det er vel ikke så svært at svare på?

Skal man tage enhedslisten som udgangspunkt - (og jeg synes som det er smukt) hvor man afleverer alt over ens tidl standard indtægt til partiet - og ex aflever alt over dagpenge niveau til godgørende formål, eller er 1000 kr nok, hvis man tjener 500.000 kr netto

Det er jo nemt lige at gi 500 kr og så er man ikke fedterøv - men det er jo forskelligt om man er ung og lige har til dagen og vejen, og regner med at skatten klarer det - og så være stenrig og gi 500 kr

Det er noget rod at kalde alle der ikke giver - for fedterøve mildest talt. Det bør være en skat  - og noget der fordels - men en der KUN lige har til dagen og vejen kan da for fanden ikke være fedterøv for ikke at give en masse.

godt punkt du har - elendigt formuleret - og som kommunikator må du da også kunne se - at du ikke vinder på den kommunikation - du står som dårlig kommunikator - hvem turde bruge dig, hvis det er hvad du magter?

Fint synspunkt - tossedårligt kommunikeret

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)