Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger modeekspert til urban tøjfirma

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Aug 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en modeekspert til min tøjfirma. Vedkommet skal helst have efaring indefor området. Jeg ser gerne at vedkommet allerede har beskæftiget sig med urban tøj førhen. Jeg ser gerne at du har kenskab til de nye og populære tøjmærker til unge. Jeg søger en der kan arbejde som freelancer og rådgiver, derfor behøver du altså ikke at have den største kendskab indefor levering- og fragtområdet, det vil der ikke være behov for.

Kontakt venligst via indbakken hvis du ser dig selv som kvalificeret til dette job. Eller læg venligst en kommentar hvis du har professionelle råd til hvordan man bedst finder en modeekspert.

mvh.

Smkgroup

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 20. Aug 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Smkgroup

Mit navn er Nikolai, og jeg har designet tøj i snart 4 år. Jeg har længe villet starte mit eget tøjfirma, men lige nu står det på stand-by på grund af mangel på en investor. Derfor vil jeg gerne hjælpe andre projekter med det jeg elsker, nemlig at designe super fedt tøj. Jeg kan kontaktes på min mail (Na3460@Hotmail.com). Udover det er jeg meget modeinterreseret og har både en lille modelkarrierer og et tidligere stylistjob fra en modeshow i Birger Christensen. 

Jeg glæder mig til at høre fra jer!

Tilmeldt 21. Aug 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolai. Det lyder meget interessant. Du bedes sende en mail med en lille beskrivelse af dig selv, CV og kontaktoplysninger til vores mail smkgroupprivat@gmail.com. Derefter vil der blive taget stilling til om et muligt samarbejde, hvorefter du vil få besked via mail.

Mange tak for dit svar.
Vi håber på at høre fra dig.

Mange kærlige hilsner,
Socrate Mugenzi

Smkgroup

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)