Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Sep 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen!

Jeg skal i gang med at lave en webshop, og vil derfor høre jer om i kan anbefale nogle som er RIGTIG gode til sådan noget, som jeg kan alliere mig med? :) Det er en shop, hvor man kan købe smykker, og den skal selvfølgelig have så mange fede funktioner som muligt!

Tak på forhånd!

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Syswatch Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Du er velkommen til at kontakte os for en uforpligtende gennemgang af dit projekt.
Vi anvender Open Source systemet Prestashop til vores shop løsninger, og kan hjælpe dig igang for små penge. Du kan læse lidt mere her: http://billig-prestashop.dk

Men giv os gerne et kald hvor vi kan fortælle meget mere.

Jesper Andersen
Gohosting.dk

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne starte med og se om der er en af Weebios standard templates du finder her http://www.weebio.dk/themes/all som kunne være et godt udgangspunkt for din webshop.

Du kan tage et kig på vores videoer her http://www.weebio.dk/weebio-video-manual

Hvis du synes Weebio er noget for dig, kan jeg eller en af vores partnere hjælpe dig videre med en flot og professionel side.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa Yamna

Du vil opleve at der er rigtigt mange der gerne vil sælge dig en Webshop, de fleste er helt sikkert rigtigt og der findes rigtigt mange gode løsninger derude - så det kan være svært at vælge.

Min anbefaling er at du bør gå med en af de "større" løsninger, de er naturligt mere udbygget/"færdige". Og når du kigger på dem så har du i princippet to muligheder, du kan enten "Eje" eller "Leje" din shop, for nu at sætte det lidt firkantet op. 

De "Leje" løsninger der findes er typisk lettere at komme igang med, men du vil også opleve at du (ofte) bliver "låst" til en udbyder/samarbejdspartner - min anbefaling vil derfor ofte være at du får lavet en shop som du selv "Ejer", specielt hvis du har ambitioner om at du på sigt skal kunne leve at den.

Du kan læse mere om nogle af de lidt større muligheder her: http://www.mhn-consulting.com/webshop/

yamna123:
og den skal selvfølgelig have så mange fede funktioner som muligt!

Går du med en af de større løsninger så får du rigtigt mange rigtigt fede funktioner - men lad være med at "funktions-amok" - Hvis dette er din første shop så start Simpelt, så simpelt som muligt.

Det er ikke alle de fede funktioner der er vigtige, og typisk er det ikke det der betyder noget for dine kunder - det der er vigtigt for dem er at de kan finde det de skal bruge og at det er nemt handle med dig

Husk "Perfektion in design is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing more to take away"  Smile

Anyway - Held og lykke med shoppen !

//Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Yamna,

Alt hvad Morten siger er helt rigtigt - som altid. Sørg for at du får en side som du selv ejer, så du ikke pludselig er bundet til en speciel host eller andet. Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig med at få lavet en eksklusiv side så du kan komme igang med at få solgt smykker! :-) Skriv gerne til mig på nicolaj@elteo.dk.

Vh, Nicolaj

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej yamna123.

Jeg har sendt dig en besked :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-) 

Der findes nærmest et utal af løsninger i webshopsjunglen, så du står overfor en meget vigtig overvejelse. Når det er sagt kan de mest gængse platforme efterhånden varetage de fleste behov, så længe de ligger indenfor de basale rammer. 

Vi lever af at udarbejde moderne og brugervenlige webløsninger i WordPress CMS. Herunder Webshops og hjemmesider. Du kan se et stort udvalg af vores referencer på www.erhvervshjemmesider.dk/referencer

Jeg tager meget gerne en uforpligtende indledende snak med dig omkring dine muligheder samt dine ønsker. Så kan du få besvaret alle de spørgsmål du måtte sidde med. 

Fang mig på simon@erhvervshjemmesider.dk, eller tlf. 27 58 02 92.

Håber på at høre fra dig :-) 

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Yamna

Timothymedia.com vil utroligt gerne hjælpe dig med at opsætte en kvalitets hjemmeside/shop

Vi har en smule erfaring inden for design af smykkeshops i forvejen.

Så du må endelig sende en mail til mig på mat@timothymedia.com 

Mvh Matias

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)