Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ur-producent/er

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Sep 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer og andre eksperter.

Jeg håber at en eller nogle af jer kan hjælpe mig med at skabe kontakt til et firma der kan skabe et produkt ud fra mit design. Her snakker vi om armbåndsure med mekaniske urværker. Jeg har kunne finde en hel del producenter igennem Alibaba, men jeg føler mig ikke rigtig sikker ved at videregive mit design eller give dem penge for den sags skyld.
Derfor håber jeg at nogle af jer herinde kan guide mig på rette vej.

Tusind tak på forhånd og god dag.

Mvh

Sean

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

En kasse i stål - vi taler over 100.000 kr for få stk hvis det kan gøre det.

Dertil: Værk og kasse skal passe inkl. værksholdere  skive passe til værk piller - og kasse - skivehul til visere af bestemt type - krans/bezel skal passe med kasse og glas og skive og

Du finder heller ikke en producent der kan lave et eget DK design via Alibaba som er en masse videresælgere. De lader som om de er producenter i mange fald, men det er de helt generelt slet ikke

Du skal ha en egentlig fabrik hvad kassen angår og meget få i Kina producerer egne kasse - deres ure er skruet sammen af indkøbte standardkasser-  skiver med eget tryk (kræver også et pænt antal), visere, kranse og så ofte kinesiske Seagul værker eller japanske Miota om man er heldig i mekanik siden

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)