Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik på ny webshop

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Korrekt som Lars også skriver. Du kan med fordel arbejde med din hastighed på siden. Det gavner dig både SEO mæssigt, men også rent brugervenlighed mæssigt.

Du kan se her, at din billeder på forsiden er forholdsvis tunge for siden.
(indhold fjernet)

Ville få komprimeret dem, uden at miste skarpheden af det store billede på forsiden.

Rent brugervenligheds mæssigt ville jeg måske overveje at slette eller i hvertfald gøre det store billede mindre. Første øjekast på siden indekerer ikke, at det er en webshop i mine øjne.

Med Venlig Hilsen

Martin Sølberg

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Desuden kan jeg se, at du mangler at tilføje Meta beskrivelser samt optimere Meta titler 

Med Venlig Hilsen

Martin Sølberg

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 02:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander:
men kunne godt bruge at nogle andre øjne kigger på den og vil give noget feedback på den.

Har du fået tilladelse til at bruge Logoet fra Bo Bedre - Alt For Damerne Osv.. Håber du er klar over at du ikke bare kan bruge deres Brands som du har lyst til.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Din topmenu kan være svær at se på baggrunden afhængig af skærmstørrelsen. Det er altid en god ide at test både på små, mellem og store enheder.

Fra Nyborg
Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 52
Fra  PureStyle Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Tillykke med shoppen. Godt koncept. 

Jeg synes det store billede er alt for stort, og indikere ikke, at dette er en webshop. Den hvide skrift i toppen falder sammen med billederne, især på kontaktformularen.  Det bliver derfor svært at læse. Reklamerne midt på siden virker malplaceret, og har en alt for fremtrædende plads på siden. 

Produkterne kommer alt for langt nede på siden, de bør rykkes op.

Birgitte 

PureStyle - Eksklusivt badeværelsestilbehør og lækre tekstiler.

Fra København
Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forventer, at når jeg klikker på logoer i toppen, så bliver jeg sendt til eksempelvis Bo bedres hjemmeside med en omtale af din webshop. Ellers forstår jeg ikke hvorfor deres logo er så fremhævet på din side?

Derudover burde du lave nogle gode artikler inden for emnet. Det er godt for dine brugere og en god måde at komme til at rangere i søgemaskinerne på relevante søgeord. 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)