Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket job passer min personlighed, synes i ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg er havnet i et stort problem,  og har brug for råd for at komme videre

Jeg er uddannet ingeniør og har arbejdet ca. 2 år med database og webudvikling.  Det var faktisk fascinerede at være med til at udvikle webløsninger, men alligevel stressede det mig i den grand, at jeg følt mig nødt til at stikke af fra det hele.

Jeg var og er stadig glad for at programmere, men det viste sig, at jeg ikke var ”så kvik” som jeg gik og troede. Jeg var meget længe om at afslutte projekter, sætte mig ind i nye projekter. Jeg glemte tit, hvordan jeg løste et programmerings problem for nogle uger siden.

Nu jeg tænker lidt over det, så kan jeg godt se, at mit problem måske har været ´dårlig´ hukommelse og evnen til at være hurtig!

I skoletiden gik det det meget godt for mig, for der havde jeg tid til lave programmer. Der læste jeg tæt min læsestof igennem 3 gange for bedre husk det.

Jeg har efterfølgende arbejdet ca. 3 måneder med rengøring, men det kan jeg bare ikke klare fysisk. Jeg har altid mangler energi og bliver hurtig træt.


Mit andet problem, som har begrænset min jobsøgning, er problemer med stavning og den forbandede skriveblokering, som jeg får, hver gang jeg skal skrive noget vigtigt.

Jeg kan lide Matematik, It og har ikke rigtig andre interesse områder.


Har i nogen forslag til hvilken job-retning jeg burde kigge efter ? 

Har nogen måske forslag til It område, som kunne være interessant for mig.?

Måske noget indenfor IT, Jeg husker meget af min Netværk/infrastruktur viden jeg lærte i skolen engang (Så alt glemmer jeg ikke….)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej