Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ITguruen.dk søger guruer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit navn er Morten og jeg er stifter af ITguruen.dk

ITguruen.dk er en online platform hvor folk kan sætte deres IT-problemer i udbud blandt IT-profesionelle(Guruer).
Brugerne opretter en opgave med deres problem og Guruerne går ind og byder på opgaven med en pris.
Herefter vælger brugerne selv hvilket bud de vil acceptere.

Lige nu er siden i opstartsfasen og der er ikke meget trafik, men vi har dog løst nogle opgaver og har kun haft tilfredse kunder.
Inden vi sætter fuld fart på og begynder at reklamere i de forskellige medier, skal vi have baglandet i orden.
Det betyder at vi skal have nogle folk med på vognen, som har lyst til udføre de opgaver brugerne opretter.

Ved at være Guru på siden kan du byde på alle de opgaver som kommer ind.
Det kan være en almindelig reparationsopgave hvor der skal skiftes noget hardware eller en lille virksomhed der søger en programmør til en hjemmeside.
Du bestemmer helt selv hvilke opgaver du vil påtage dig og det koster ikke noget at være medlem.

Kunne du tænke dig at vide mere, så kontakt mig på mbr@itguruen.dk 

Mvh Morten B

Stifter af www.ITguruen.dk 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten:
Inden vi sætter fuld fart på og begynder at reklamere i de forskellige medier, skal vi have baglandet i orden.

Når jeg læser det, og de få 2 opgaver der er. Så ville du have nemmere ved, at få mig til at tilmelde mig siden, hvis der havde været mange flere opgaver. Så tror jeg disse giruer nok skulle tilmelde sig. Da alle jo gerne vil tjene lidt penge.

jeg mangler dog jeg kan se hvilken del af landet de opholder sig i?

Men få tilført nogle opgaver så skal vi nok komme.

Kim

Fra Danmark
Tilmeldt 14. May 06
Indlæg ialt: 54
Fra  CC DATA ApS Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

En rigtig god idé.

Jeg ville gerne tilmelde mig som Guru, men det kan jeg ikke gennemskue hvordan jeg gør.
Virker som jeg kun kan tilmelde mig som bruger der kan udbyde opgaver.

Og trist at ligge ud med kun 2 opgaver, men jeg er frisk på nye idéer og vil gerne være med
som guru fra starten, og så kan man jo bare håbe det lykkedes dig at få markedsført siten og idéen

Fra Århus
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres feedback!

Jeg er godt klar over at der kun er 2 opgaver vist lige nu, men når opgaverne bliver løst, forsvinder de fra siden. Derfor kan man kun se opgaver som brugerne ikke har sagt "løst" for endnu.

Der bliver arbejdet på en automatisk udførelse af opgaverne når brugeren har accepteret et bud. Men lige nu skal de manuelt udføre deres opgave, hvis de har fået løst problemet.

For at blive Guru skal man kontakte os gennem formularen på siden eller direkte på min mail, så vi lige kan screene folk. 
Det vil i fremtiden blive strømlinet, men lige nu er det en manuel process for at siden heller ikke bliver fyldt med "falske" guruer.

Mvh Morten B

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)