Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 Stk. Websprutte/partner/leder til opstart af nationalt website, Sgs.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Tak for at klikke dig ind her. 

Mit navn er Simon, og jeg opretter denne annonce fordi jeg har fået en idé til en forretning, jeg meget gerne vil have startet op; indtjeningsmulighederne er mere eller mindre massive, hvis vi gør det godt, og konceptet har mulighed for at blive globalt, et land af gangen.

Vi arbejder med online erotik.

Uden at gå for meget i detaljer, sidder jeg med en idé, der ikke er konkurrence på endnu, og som, regnet ud fra den forventede traffik, kan gøre dette til en absolut lukrativ forretning for os begge.

Det jeg mangler for at køre det her er, i mangel af bedre ord, en chef: jeg har ikke det fjerneste begreb om hvordan man kører en virksomhed, så det er mere eller mindre et must, at du har erfaring i den retning, eller, alternativt, at du er parat til tage et iværksætter kursus, så du kan stå for den daglige ledelse.

Dine kvalifikationer, ud over at kunne agere chef, er:

 * Du behersker webdesign indgående, både i design og i programmeringen.

 * Du taler dansk og engelsk, flydende.

 * Er du en "peopleperson" er det et stærkt plus: Vi kommer til at få brug for en masse charme til at lande de første handler. Når de er hus, så kører resten derfra.

Derudover, hvis du er pensioneret, på efterløn, på dagpenge, på kontanthjælp, så er disse ting bare et plus - vi får brug for tid til at få det her op og køre, og selv om midlerne til at starte op for er til at overse, så skal vi nok regne med en 2-3 måneder fra vores første samtale, til vi er i luften med et minumum.

Det var det. Lever du op til de 3-4 krav, har lysten til at arbejde med erotik og kan finde 2-3 måneder i dit program til opstart, så vil jeg meget gerne høre fra dig.

Jeg kan, indledningsvis, kontaktes via mail på: lechatnoir@live.dk - send mig lidt relevant info, og så vender jeg tilbage.

Mvh

Simon

PS. Det er, næsten, et krav, at du kommer fra Københavnsområdet, men hvis det bare lyder som drømmejobbet og du bor andre steder, så ser vi om vi kan finde en løsning.

Med håbet om at høre fra dig

S.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Simon,

Lyder spændende. :) Det er mange krav, og jeg sidder egentlig tilbage med et spørgsmål om hvad du så vil byde ind med?

Vh, Nicolaj

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Gajhede :

Hej Simon,

Lyder spændende. :) Det er mange krav, og jeg sidder egentlig tilbage med et spørgsmål om hvad du så vil byde ind med?

Vh, Nicolaj


Jeg havde præcis den samme tanke - bortset fra, at jeg ikke rigtig synes, det lyder interessant.

Men Simon.
Hvis du skal have nogen som helst chance for at realisere din forretningsidé er der en række ting, du skal være opmærksom på.
1. Der er ingen seriøse partnere, som vil respondere på din annonce. Folk med de kvalifikationer, du søger vil ikke nøjes med det, du tilbyder - og slet ikke uden at få større indblik i, hvem deres potentielle samarbejdspartner er.
2. Jeg tror ganske enkelt ikke på, at der findes noget inden for online-erotik, som der ikke i forvejen konkurreres på. Og selv, hvis du skulle have fundet én eller anden gylden niche, så vil du ikke kunne vækste til det globale - land for land - uden at andre vil gå ind i konkurrencen. Hvor stor chance tror du, du har overfor store, etablerede spillere på det marked?

Mit råd til dig er derfor, at du kaster dig selv ind i projektet med hud og hår. Sørg for at tjene nogle penge på det, før du får for store omkostninger. Læg rigeligt til side til konsolidering og udvikling. Herefter har du vist, at du har hår nok på brystet til, at en seriøs partner gider bruge tid på at arbejde sammen med dig.

Alternativt skal du finde én som brænder lige så meget som du selv.
Ham finder du ikke med dette opslag. Han findes muligvis ude i den fysiske verden, og du finder ham ved at pitche dit projekt på forskellige iværksætterarrangementer eller netværksmøder.
Men igen er det altafgørende, hvad du selv har at byde ind med - ud over en idé, som du tror, du er alene om.

Held og lykke.

Hans

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)