Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefalinger til nemt webshop system

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. May 15
Indlæg ialt: 11
Fra  Biabello.com Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg skal åbne en ny webshop (uafhængigt af min nuværende) og havde egentlig tænkt at jeg ville benytte Shopify, da der vil være tale om få produkter og fordi en tilpasset skabelon vil være det oplagte til det her projekt. Jeg kan altså komme i gang hurtigt, få skabelon, betaling, fragt mv. på plads og gøre det ret billigt.

Problemet er så bare at Shopify ikke understøtter flere sproglag, men kræver at jeg opretter én shop pr. sprog/valuta. Det synes jeg lyder som en dårlig løsning (er der nogen der har erfaring med dette?)

Jeg søger derfor anbefalinger på lignende "2go" løsninger, hvor jeg er hurtigt i gang og kan arbejde med 3 sproglag (med hver sin valuta). Jeg har kigget på Dandomain, men synes umiddelbart deres templates er få og ikke så interessante, selvom de skulle kunne løse sprogene.

Fra København
Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal du bruge flere sprog fra starten?

Weebio er en rigtig bruger venlig og let og komme igang med løsning. Har du prøvet Shopify er jeg ret sikker på du vil føle dig hjemme i weebio da mange ting fungerer lidt på samme måde. Og så har vi så ikke Transaktionsafgift på 2%, du får dansk support og danske templates.

Weebio får i det nye år mulighed for multishop/flere sprog, du kan se vores templates her www.weebio.dk/themes/all

Du kan se nogle af vores video manualer her www.weebio.dk/weebio-video-manual

Sidst og ikke mindst kan du prøve Weebio her www.weebio.dk 

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal det være en hosted løsning? PrestaShop er forholdsvis nemt at sætte op, og understøtter flere sprog og valutaer. 

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)