Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger samarbejde med SEO nørd!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg søger et samarbejde med en seo nørd til et affiliate projekt jeg ikke længere har tid til at administrerer selv. Her er en super mulighed for den rigtige til at få en rigtig flot passiv indtægt. Siden har før i tiden tjent over 50.000 kr. passivt om måneden, men min tid er brugt på andre projekter og derfor har dette fået lov at stå urørt, hvilket er rigtig synd. 

Er du super skarp til SEO og interesseret I at ligge nogle timer om måneder på at bygge siden op igen, så tror jeg dette samarbejde kan blive rigtig givende for os begge. 

Skriv mig en PM hvis du er interesseret i at høre mere. 

Mvh

Jesper

Tilmeldt 14. Sep 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jeg har med stor interesse læst dit indlæg og vil gerne tale mere om mulighederne for et eventuelt samarbejde. Jeg har arbejdet med alle områder indenfor SEO de seneste næsten 10 år - både intern & ekstern SEO, blogger outreach og i stigende grad integration med Social Media og SEO. Min tilgang er analytisk og målbar. Jeg arbejder pt. på et andet affiliate project. Lad os tage en snak om det. Her er min mail: oliver.denham@gmail.com.  Skype: oliverdenham.

Ser frem til at høre fra dig.

mvh

Oliver

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Du er velkommen til at skrive til mig på kruse@iseek.dk - jeg vil gerne høre lidt mere omkring det :) 

Mvh. Joakim 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 16. Apr 15
Indlæg ialt: 10
Fra  LM Web Solutions Co., Ltd. Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper, 

Jeg arbejder til dagligt med SEO, og har ligeledes selv nogle affiliate sider, indenfor nogle hårde nicher - hvor jeg har opnået gode rankings. 

Synes det lyder spændende, og jeg vil kunne hjælpe dig med SEO og linkbuilding generelt. Velkommen til at smide mig en mail på: lars@lm-web.dk med yderligere info omkring projektet/siden. 

Mvh, 

Lars M.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)