Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du blogge om e Recept og tjene penge?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have www.erecept.dk ud af starthullerne og har kastet mig ud i en kamp om markedsføring.

Jeg søger gode, velbesøgte og relevante blogs hvor du vil linke til min hjemmeside. Du vil selvfølgelig blive betalt for blog indlæg samt link. Kunne det være noget for dig så send mig da en besked og lad os tale om mulighederne.

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Tilmeldt 8. Nov 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal nok nærmere have fat i BloggersDelight-netværket. De administrerer stort set alle nævneværdige bloggere i Danmark og kan hjælpe dig med at komme ud til den helt rigtige målgruppe imod betaling.

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan tilmelde din side til PartnerAds, hvilket vil give mulighed for at at tiltrække partnere der blogger om din side. Hvis du ikke vil tillade alle at blogge, kan du selv vælge at godkende bloggere manuelt, så du kan se dem an inden.

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Peter Høgfeldt Andersen:
Du kan tilmelde din side til PartnerAds, hvilket vil give mulighed for at at tiltrække partnere der blogger om din side.

Jeg er ikke sikke på jeg forstår det 100 %. Er det som affiliate-partner eller annoncør jeg skal tilmelde mig så?

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skal du tilmelde dig som annoncør

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Peter Høgfeldt Andersen:
Så skal du tilmelde dig som annoncør

Ok tak

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)