Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af produkter ud fra xls-fil

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 10
Indlæg ialt: 52
Fra  xsPrint Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Ved ikke om det er rette sted dette er placeret...??

En af mine leverandører kan levere en produkt/prisliste over de varer jeg køber dér, i xls-format.

Er der en smart måde for mig at lave så mine kunder kan kigge i den liste?

Altså kan jeg på en smart måde lave en "webshop"/webkatalog ud fra denne liste?

Min tanke er at jeg slipper for at oprette en masse produkter i en shop, men bare skal importere listen.

Spørg endelig hvis I ikke forstår :)

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt skal du nok forvente at der skal laves noget arbejde for at kunne bruge en leverandør liste som grundlag for import til et webshop system.

Hvor mange produkter drejer det sig om?

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Kasper

Der er et godt stykke vej fra Excel til en Webshop, men det er du jo klar over.

Når det så er sagt, så har jeg et lille tool i min værktøjskasse der hedder APP Sheet, med det kan man faktisk bygge APPs direkte oven på regneark.

Et af deres showcases er faktisk salg af produkter via app'en. Det er en meget tynd løsning i forhold til en Shop, men det kunne måske være en mulighed for dig

Next step op er at vi får lavet en løsning hvor du kan indlæse excel arket direkte i en shop, hvis du altså får brug for sådan en - går du med f.eks Wordpress og WooCommerce, er det nok heller ikke voldsomt dyrt.

Der er jo også mulighed for at "leje" en shop, hvis du går den vej, så skal du lige sikre dig at de har en API, eller en anden mulighed der gør at du kan uploade kataloget.

//Morten

Tilmeldt 22. Jan 10
Indlæg ialt: 52
Fra  xsPrint Skrevet kl. 07:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Behøver ikke en shop lige nu.

det ville være rart på sigt, men til en start kunne det bare være et katalog der var nemt at kigge/søge i. Kunne bare lave en tabel og lægge ddet op i. Men det er rimelig uoverskuelig...

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Kasper

Prøv at give mig et Kald på 3053 1351 - så kan jeg vise dig hvad vi kan med APP Sheet, måske det er nok her

//Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)