Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Gigahost som mailhotel

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 12. May 15
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en del domæner hostet på Unoeuro på samme webhotel og det kører fint, men der er jo desværre ikke mailhotel med. Derfor overvejer jeg at købe et Gigahost webhotel og så oprette mails til disse domæner her. 

Jeg har hørt at Gigahost er langsomme fordi de har så mange domæner liggende, men er det et problem ift. mails? Har I nogensinde oplevet ikke at få en mail sendt til en adresse hostet hos Gigahost?

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kun skal ha deres mailhotel løsing er de fine nok! Dog er kundeservice meget dårlig :(! Har dog valgt meebox.dk

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Andreas Thomsen:

Jeg har en del domæner hostet på Unoeuro på samme webhotel og det kører fint, men der er jo desværre ikke mailhotel med.

Du kan købe et UnoEuro webhotel og kun bruge mail-delen af webhotellet ;)

Alternativt er der også outlook.com, gmail og andre mail services.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 15
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret :-) Men hvis jeg har flere domæner og kun har brug for e-mailadressen, til at sende mails videre til en anden e-mail (mail alias), så synes jeg det er lidt dyrt at skulle have et helt webhotel til dette. Og hvis man tilkøber mails i Unoeuro, koster det jo næsten det samme. Det ville have været fint, hvis man til en nogenlunde pris kunne tilkøbe en mail alias service til de tilknyttede domæner man har. 

Tilmeldt 2. Jul 15
Indlæg ialt: 60
Fra  www.netglobe.dk Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Du er velkommen prøve vores "Pro Hotel 1", der kan du dog højst have 5 domæner. 

Netglobe.dk - Kvalitets webhotel med høje oppetider, effektive backup rutiner, lynhurtige svartider og meget mere. 

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Thomsen:

Du har ret :-) Men hvis jeg har flere domæner og kun har brug for e-mailadressen, til at sende mails videre til en anden e-mail (mail alias), så synes jeg det er lidt dyrt at skulle have et helt webhotel til dette. Og hvis man tilkøber mails i Unoeuro, koster det jo næsten det samme. Det ville have været fint, hvis man til en nogenlunde pris kunne tilkøbe en mail alias service til de tilknyttede domæner man har. 

Unoeuro tager 9,33kr per webhotel, så hvis du kun skal bruge dette til at viderestille mails til en anden konto er det da stadig ikke særlig slemt.

Det kommer selvfølgelig an på hvor mange domæner der er tale om, for jeg kan da godt se hvis du har 20+ domæner så er det alligevel en sjat penge hver måned for en viderestilling...

Så hvis du har mange, kan du vel tage et kig på Meebox Premium Pro produktet, det koster 99kr per måned og har ubegrænset domæner og ubegrænset mail kontoer.

Jeg bruger ikke selv Meebox, men det kan vel klare opgaven at tage imod mails og sende dem videre? :)

Du behøver jo ikke at bruge andet end deres mail service, selvom at du faktisk for en helt webhotel...

Fra Nørresundby
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)