Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Sep 15
Indlæg ialt: 10
Fra  BluYello Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, allesammen jeg har lige startet et nyt webbureau op bluyello.dk. Jeg vil gerne høre, hvad i syntes, og hvad der kan forbedres. Siden jeg er helt ny, står jeg i den situation, hvor jeg ikke har nogen referencer at vise, så hvis du skulle være interesseret i at få lavet en hjemmeside, HELT GRATIS så er du velkommen til at kontakte mig over bluyello@outlook.dk.

MVH Andreas

Tilmeldt 10. Nov 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker at du måske skulle arbejde på menuen, først og fremmest. Det er f.eks. svært at se om der skilles imellem to forskellige menupunkter ved "Kontakt Os", eller om det er det samme menupunkt.
Derudover er det også svært at sælge at man producerer responsive hjemmesider, når ens egen ikke fungerer optimalt på mobil (se billede). :)
Og så burde du overveje at bruge en anden skrifttype til tekst på siden, af 2 årsager: 1) Det gør at dit logo står mere ud 2) Skrifttypen gør sig ikke så godt til brødtekst. Og måske en e-mail som er kontakt@bluyello.dk i stedet, nu hvor du alllerede har domænet.

Held og lykke med det hele! :)

Tilmeldt 20. Sep 15
Indlæg ialt: 10
Fra  BluYello Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, mange tak for din respons grunden til at responsiviteten ikke virkede for dig lige før, var, at jeg fiflede rundt med koden lidt. Du må meget gerne prøve at opdatere, og se, at den burde virke på mobil nu. Har ændret menuen lidt, så man ikke er i tvivl om hvorvidt, hvor de forskellige punkter er. Kan godt se,hvad du mener med teksten, jeg tror, også jeg skal til at ændre lidt på tekstypen i brødtekst området mange tak for din råd. Og det var en rigtigt god ide med kontakt e-mailen havde jeg slet ikke tænkt på! :) 

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter min mening, så er hjemmesiden ikke pæn. Der er jo intet designmæssigt pænt over den hjemmeside. Du sælger designs til webshops og private, men har ingen referencer (udover designet på hjemmesiden bluyello.dk) - og den reference er ikke en god reference. Dit design består af en hvid header, en grå main(content, kald det hvad du vil) og en sort footer. Designet har ikke taget dig mere end 15 minutter at lave. Hvis du skal have et såkaldt webbureau op at køre, så skal du virkelig lave et design der spiller maks og ikke noget makværk.

Måske bruger jeg nogle hårde vendinger, men du skal uden tvivl forstå at det design der er komplet ubrugeligt og er fra først 90'erne. Nu kender jeg ikke dine kompetencer indenfor programmering, design osv. men jeg tror at der skal arbejdes specielt hårdt på designdelen, for at du skal få nogle tilfredse kunder. Jeg kunne ikke forestille mig, at der på nuværende tidspunkt er nogen der kunne tænke sig at bestille et design fra dig af.

Dit navn synes jeg egentlig er godt. Bluyello lyder udmærket - designet på logoet kunne godt bruge til arbejde. Din hjemmeside er til en vis grad responsiv. Når man skalere browseren, så hopper tingene ovenpå hinanden, hvilket ikke er ret pænt, specielt ikke når du tilbyder at kunne lave selvsamme.

Jeg er ikke ude på at "ødelægge" din drøm om at være designer, men det er også vigtigt at kende sine begrænsninger - i hvert falde på nuværende tidspunkt. Som sagt har jeg ingen anelse om dine reelle kompetencer, men jeg kunne forestille mig at man ville give 101% på sin egen virksomheds hjemmeside - og det er desværre ikke ret imponerende.

Jeg synes uden tvivl at du skulle lave nogle "for sjov" hjemmesider om f.eks hunde, biler, mobiltelefoner etc. og så smide dem ind under dine referencer, så folk kan se hvad du kan.

Med venlig hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Første fejl du har er din menu.. Som det allerede er nævnt, så få den fixet. 

Jeg synes du skal bruge billeder til at vise dig bedre visuelt, der er ikke meget design i den side..

Desuden synes jeg du bruger en virkelig stor skrifttype, man skulle tro målgruppen var tante ursula eller sådan noget ;) 

Hvad man eventuelt kan gøre, er at lave nogle dummy hjemmesider, med fedt design..

Desuden skal du have læst ALLE dine tekster igennem, der er stavefejl, og der er sætninger der slet ikke giver mening. Du gentager også dig selv en del.

Men held og lykke med det! Kæmp for det og det ska nok blive godt

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Jeg kan se at din side ikke indlæses korrekt p.t.

Mit råd til dig er at få opbygget noget mere erfaring, inden du begynder at tilbyde dine services til betalende kunder. Det kan nemlig være meget komplekst at opsætte og tilrette hjemmesider til forventningsfulde kunder, der gerne stiller krav i den løbende proces.

Derudover skal du nok også konkretisere dine pakker lidt mere. Opsætter du store portaler med Wordpress, eller er det udelukkende små virksomhedshjemmesider med 3-4 undersider, du laver? Kan du opsætte en webshop med 25.000 produkter, og tilbyder du noget sparring i opstartsprocessen, så dine kunder bliver lært op i de systemer du arbejder i?

Der er rigtig mange ting, du som webbureau skal kunne administrere, og virksomhederne forventer at du har 100% styr på det. Konkurrencen er virkelig høj, og især på Wordpress/WooCommerce er der mange skarpe webbureauer i både Danmark/udlandet, som tilbyder nogle gode pakker til fordelagtige priser.

Jeg skriver det egentlig ikke for at tage modet fra dig, men hvis du vil have succes er du nødt til at opbygge en hulens masse erfaring og derefter finde din egen lille niche, som du kan finpudse efterfølgende.

Held og lykke! :)

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)