Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man købe facebook grupper?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hørt at man kan købe facebook grupper og så bruge dem i kommerciel øjemed. Kan det passe og har det nogen værdi?

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis de har mange likes, og de passer til din målgruppe, så har du jo en masse potentielle kunder, og så har de en stor værdi. Det kunne eksempelvis være, hvis du solgte fodboldtøj, og så købte en gruppe, hvor du vidste, der var mange medlemmer, der spillede fodbold eller havde interesse for det. 

Digital Markedsføring | kontakt@frederikbaastrup.dk

Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kan jeg selvfølgelig godt se. Ved du om det overhovedet er lovligt at sælge sin facebook gruppe?

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

eRecept.dk:

Ja det kan jeg selvfølgelig godt se. Ved du om det overhovedet er lovligt at sælge sin facebook gruppe?

Nej det er ikke lovligt, da du som udgangspunkt ikke kan sælge noget du ikke ejer.
Man er kun administrator på en side og man ejer intet.

Det er også imod Facebooks regler, da man ved skifte af administrator skal ansøge skrifteligt om dette hos Facebook

Det er direkte tåbeligt at købe en Facebook side som ikke er i tråd med det man selv ønsker at sælge, altså købe en side med 100.000 iphone elsker hvis man vil sælge cykler. Det giver absolut ingen mening og de likes på siden kan meget hurtigt blive til spam meldinger til Facebook fra brugerne, hvorved du risikerer at Facebook få øje på din side og lukker den, eller du sikkert med mange spam meddeleser bliver ranket ned så dem du procentioel ville ramme falder drastisk.

Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Fresno Bob:
Det er direkte tåbeligt at købe en Facebook side som ikke er i tråd med det man selv ønsker at sælge, altså købe en side med 100.000 iphone elsker hvis man vil sælge cykle

 

Det er noteret:-) Jeg må finde på en anden løsning

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Bigom er af en anden overbevisning ifølge hans youtube video

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeps og han siger rigtig meget, med rigtig meget på....

havde fornøjelsen af at se 4 minutter på Youtube hvor han gør sig klog på hvad Facebooks algoritme gør.

Kendsgerning, han aner ikke hvad Facebooks algoritme gør og det gør jeg heller ikke, ja det er faktisk kun Facebook som ved det og den viden deler de ikke med andre. Men han fortæller da en masse om det, eller retter gætter...

Det bunder vist mere i subjektive betragtninger og oplevelser, end i evident data.

I forhold til hovedspørgsmålet, er der ikke så meget at være i tvivl om.

Legal Terms sektion 4. stk. 9.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)