Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mere trafik til min side, men hvordan?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan via konkurrencer skaffe dig billige signups til et nyhedsbrev. Og her får du også et link ;)

Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Källstrøm:
Jeg kan via konkurrencer skaffe dig billige signups til et nyhedsbrev. Og her får du også et link ;)

Det må jeg høre mere om. Send mig gerne en besked med lidt mere info

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Konkurrencer er en meget brugt markedsføringsform - Og den virker. 
Jeg har pt. 6600 modtagere af mit nyhedsbrev med åbningsprocent på 25 % & 5 % kliks.

Herfra kan jeg sende folk videre til konkurrencer, ligesom jeg dagligt gør fra min hjemmeside. En topposition på mit nyhedsbrev giver ca. 150 kliks til konkurrencen, måske 2/3 der tilmelder sig = 100 nye signups.

Derudover er der trafikken fra hjemmesiden som afhænger af det pågældende trafiktal.

Det er en fin måde at starte op på uden at det bliver for dyrt og omfattende.

Så kan du evt. overveje hvad et signup er værd for dig.

skriv evt. til kontakt@konkurrencer-nonstop.dk

Med venlig hilsen
Mark Källstrøm
Konkurrencer NONSTOP

Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal jeg så have en facebook-side og mulighed for at man kan tilmelde sig nyhedsbrev på min hjemmeside? Ingen af delene har jeg endnu nemlig

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nyhedsbrevs-signup er nemt nok - Jeg bruger Mailchimp, det er gratis for første 2000 subscribers. Og du kan sikkert få nogle plugins hvis du f.eks. bruger wordpress eller lignende. Det er vigtigt at kunne opsamle dine besøgende så du ikke skal betale for at markedsføre dig over for dem igen ;)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)