Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skriv tekster for mig og tjen op til 6.000 i måneden

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 15:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg leder efter nogen som vil skrive artikler for mig på mit site.

Send mig gerne et Skype ID så vi kan skrive der. Der er tale om clickbait artikler meget i stil med dagens.dk.

Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 16:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville være rart med noget mere info. Hvor mange artikler er der ca tale om om / md, og hvor mange tegn skal de indeholde? 

Digital Markedsføring | kontakt@frederikbaastrup.dk

Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 16:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Min fejl - Forestiller mig omkring 150-200 ord og så skal jeg maks bruge 10 artikler om dagen. 

Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 16:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ville være nemmere, hvis du gav en pris pr ord, så er det nemmere at forholde sig til. Lige nu ligger den på ca 0,10 kr / ord, hvis vi tager udgangspunkt i 10 artikler om dagen á 200 ord for 6000 kr om måneden. Det ville jeg synes var for lavt, men du kan sikkert godt finde nogle, der er villige til det. Skal man selv finde på emner, eller har du dem klar - kunne eksempelvis være nogle engelske artikler der skal oversættes?

Du får nok nogle flere tilbud, hvis du på forhånd har styr på de ting. Held og lykke!

Digital Markedsføring | kontakt@frederikbaastrup.dk

Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 16:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

ODC:
Du får nok nogle flere tilbud, hvis du på forhånd har styr på de ting. Held og lykke!

Tak for hjælpen!

Inspiration finder man selv fra lignende sites. Jeg har gemt omkring 20 sites der minder om dette, så der er massere af inspiration at hente, og kan oversættes på 0,5 - Man skal selvfølgelig ikke kopiere, men skrive med sine egne ord. 

Fra århus
Tilmeldt 8. Nov 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet med at skrive atikler og jeg må sige 10 atikler om dagen med ca 200 ord. Det er ca 3-4 timers arbejde per dag. hvis jeg så regner det ud på måenden ca 80 timer og så 6000kr..... 

men det er så min mening det er sku lidt for lidt penge for det mængde arbejde man har.

Men håber du finder nogen :) 

leder du efter noget godt sexleksaker så kig på shoppen.

Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 16:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sagde ca. 150-200 og jeg sagde MAKS 10 om dagen. Man bestemmer selv hvor mange man skriver om dagen, altså jeg kræver ikke at du kommer med 10 om dagen. Desuden kan jeg fx. selv skrive 10 af disse artikler på 1.5 time ca. (Hvilket så vil svare til 133,- kr i timen)

Men tilbuddet er primært rettet til folk der gerne vil tjene lidt ekstra, evt. ved siden af SU'en eller hvad man nu går og laver. Jeg er helt klart villig til at sætte prisen op, hvis det man leverer er noget folk gider at klikke på. :-)

Mvh

Fra århus
Tilmeldt 8. Nov 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg går nu ud fra at man skal skrive en artikel om et bestemt enme? og emnet er altid det samme? hvis det er tilfældet bliver det med tiden mere svært at skrive dem :) snakker af erfaring da jeg lavede seo i over et halvt år mht sexlegetøj. de første uger var det nemt at skrive ca 200 ord pr artikel 5 gange om dagen det tog så ca 1,5 times tid. så hvis du siger 10 af dem af samme tid godt klaret :) 

Det er ikke kritik på nogen måde :) Jeg var klar på at lave noget i den stil hat pt masser af tid til det :) dog skal der så lige flere informationer til :) 

leder du efter noget godt sexleksaker så kig på shoppen.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Simon

Bestil dem hos os i Tekstspot.
Hvis dit budget er ca. 6000 kr. pr. måned, får du hos os ca. 70 artikler.

Vi har Danmarks bedste hold af freelanceskribenter, og vi ved godt, hvordan man skriver tekst, som får folk til at reagere.

Ring eller skriv gerne, så vi kan finde den rigtige løsning til dig.


Venlig hilsen

Hans Stokholm Kjer
Tekstspot.dk
97 87 98 98

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2666
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 17:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:
får du hos os ca. 70 artikler
så har han lige til 7 dage .... hvis jeg altså læser dit tilbud korrekt ... :-)

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)