Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af alt overskude :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er en Designer og er her for at finde en Partner til it stort Game Projekt :)

it som du vilde kunne leve af framover :D

Du skal helst væger fra Århus området

du skal kunne "css" "html" kodning

du skal væger go til Databases Styring :)

+ " C# " vilde væger rit godt vis du kan i fremtiden :)

du skal Kunne LSL kodning Eller væger gode til at læger ny kodning som ( LSL ) hurtige ;)

og du skal væger villig til at skrive under på en non-disclosure agreement :)

Du vil få 50% af alt overskude :)

send mig en Mail

Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

alt er part mangler bare en Partner til kodnings dellen :)

og jeg har 4 års erfaring i SL og her lave Flere inviklet ting men er Prime Designer/Bilder ikke en koder ;)

vad reklamer angår Lave jeg fx små Animations Tisser på youtube for Produktet og så vider...
kodningen er jo LSL som sagt det sprog der bliver brugt i LLs 3D-Net-World SL ja = SL er Platformen for Spilet og sener også LLs nye 3D-Net-World ( SANSAR )
ja en parter vil konstant få 50% af alle Køb og bruning der forgår :) vis man kan sige det på den mode

og nej jeg forventer ikke at blive Millionær af det "men Ja" du vil inde for 1 år max 2 kunne leve af det :) det kommer and på vor hurtigt du er til at kode :) vor lang tid der går med det første Basis Produkt i Spilet, Det første Basis Produkt burde ikke tage mere en 2 måneder at lave = derefter vel du alerade begynde at får de 50% af alt :) og der er storset ikke nogen udgifter ;)

det er også noget du kan bruge din Fritid på :) 1 eller 2 time om dagen eller en weekend :) ja vis du ingen Kenskab har til "LSL" Kodning og SL skal du nok buge mere tid i begyndelsen :)

og ja jeg er den med udgifterne ikke dig

vis du/i har brug for mere info om SL anbefaler jag at i ser alle episoder af The Drax Files :)
og det før i fyger nogen forme for Fordomme af her i min Tråde tak :)
Drax er en Tysk anerkendt journalist der har vunde flere Priser RL for hans journalist evner :)
LINK: https://www.youtube.com/playlist?list=PLI0b2jAH3oFvr6J0AhWroB9lmOXRN2xLV

send mig en Mail vis du er villig til at mødes ansigt til ansigt

M.V.H LULU :)

Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)