Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overføre salg fra Magento webshop til Dinero, via StoreBoddy ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se at Dinero har en integration med Storebuddy og ens Magentowebshop, men jeg er lidt i tvivl om hvad det er man kan her.

Det virker på mig som om, at jeg kan sende en ordre fra min Magento webshop over i Dinero, så jeg slipper for manuelt at indtaste en faktura, men bare skal registrere den som betalt og evt printe den ud. Er det korrekt forstået ?

Det ville være super lækkert, da jeg er ved at være træt af at indtaste alle disse faktura manuelt. hver gang der kommer en ordre.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Ja integrationer der fungerer vil kunne gøre det som du beskriver. Der er mange systemer der har integrationer med Magento og vores administrationssystem Odoo er også integreret med Magento og kan håndtere både dine regnskaber, crm, lager og indkøb mv. Du kan uforpligtende få gratis demo i 30 dage og se om det er noget for dig.

Læs mere på Albedosoft og kontakt os på 25101616 hvis du ønsker at vide mere.

Du kan spare mange penge, tid og administration ved at få et system der kan dække dine behov fra et sted til kun 150 kr. per bruger per måned. Vores system er komplet hvor alle moduler og systemer er fuldt integreret og fremtidssikret så det kan udvikles løbende efter dine behov uden at det koster ekstra.  

Med venlig hilsen

Mitat Ucar

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Fra århus
Tilmeldt 8. Nov 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 06:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Hvis jeg har forstået det ret. Er selv ikke alt for godt til det men jeg mener du har ret med det du siger 

leder du efter noget godt sexleksaker så kig på shoppen.

Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Fra  Wiencken Electronics Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Som det er nu overføre modulet dine salg til kassekladden, hvor fra du hurtigt kan bogføre det.

Storebuddy fortalte mig i går at de arbejder på et udvidet plugin i forbindelse med Dinero har åbnet for det fulde API.

De regner med at det er klar i det nye år.

Det er altså et modul som opretter kunder og faktura, ikke bare en kassekladde.

Så der er noget at glæde sig til. Jeg venter i hvert fald spændt :)

www.elektronikdele.dk 

Mobilreservedele & Tilbehør

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne være ret godt med de funktioner :)

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)