Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste måde at holde Facebook konkurrence på

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 24. Apr 14
Indlæg ialt: 56
Fra  Geekd Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Jeg skal her i december til at holde nogle "Advents Konkurrencer" og ville dertil høre hvilken måde i har erfaring med er den bedste når man holder facebook konkurrencer. Man må jo ikke holde konkurrencer hvor man kræver at folk liker ens side, eller at de deler opslag / tagger venner.

Håber i kan give nogle gode råd til hvordan man holder en god facebook konkurrence :)

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Apr 14
Indlæg ialt: 56
Fra  Geekd Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen som har forslag? :)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne kræve at de liker din side. Men ikke at de deler dine opslag.
Jeg mener at det handler om formulering. Du kan se på min facebook hvilke opslag der har været større succes end andre.

Det er ligeledes muligt at promovere konkurrencer på min side mod et passende beløb.

Håber din kampagne går godt.

Mvh. Mark källstrøm
Konkurrencer nonstop
Www.konkurrencer-nonstop.dk

Fra århus
Tilmeldt 8. Nov 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg mener du må gerne opfordre dem til at like din side, det eneste du ikke må  er at opfordre dem til at dele dit opslag. 

Hvis du vil have at de deler dit opslag for konkurrencen er et krav så bliver den svært, men det er tilladt at skrive: jeg vil bede jer om at dele opslaget. ELLER. Del gerne opslaget.

Jeg tror dog også at det er tilladt at skrive Del gerne i opslaget og når du laver regler for at deltage i konkurrencen, at skrive del opslaget for at deltage.... men jeg er ikke helt sikkert :)

håber jeg kunne hjælpe lidt

leder du efter noget godt sexleksaker så kig på shoppen.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 154
Fra  Konkurrencer-magasinet.dk Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de to andre ovenover skriver, så er det ikke tilladt at kræve at de skal dele din side. Afholder du en konkurrence, vil det dog automatisk ske, kommer selvfølgelig an på hvad konkurrencen går ud på, samt hvad præmien er.

Alt i alt kommer det helt an på formuleringen. Man kan sagtens indikere at du vil blive glad for hvis de deler, men selve konkurrencen må ikke afhænge af selve delingen. Giver det mening?

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Sep 15
Indlæg ialt: 79
Fra  TEXTA Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Rød tråd og relationer igennem content marketing. Find os på https://texta.dk.

Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre skriver, så må man gerne bede om at folk liker siden, men ikke at de deler den. Men nu fungerer Facebook jo sådan, at de folk der liker en ny side, der vil dette vises i deres newsfeed - og det er jo næsten det samme som en deling ;-).

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Källstrøm:

Du må gerne kræve at de liker din side. Men ikke at de deler dine opslag.

Jeg har altså set flere større danske virksomheder som der kræver at man skal dele for at deltage.. :P

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)