Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Emballage til te poser

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kender nogen som kan lave noget emballage til te poser?

Produktet er forskellige typer af helbredende te, og skal leveres i pakker, hvori der så er teposer.

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

op

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Eftersøger du designet af emballage, opsætning af grafik eller leverandør af eksisterende emballage løsninger til te?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke mærkeligt du ikke får noget svar når du ikke evner at skrive hvad det præcist er du søger - Vi andre kan altså ikke gætte hvad du har i tankerne?  E det selve teposen som teen ligger i,  brevet som teposen ligger i eller en ydre æske du søger  ??

 

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kapteina:

Eftersøger du designet af emballage, opsætning af grafik eller leverandør af eksisterende emballage løsninger til te?

Jeg søger eksisterende emballage hvorpå jeg kan få eget design trykt på det, samt pakken som teposerne skal leveres i.. Jeg vil selv designe det, men har brug for nogen som kan producere emballagen efterfølgende samt poserne..

Jeg har aldrig før rodet med emballage osv. før, så kender ikke rigtig proceduren :)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nogle større leverandører af sådanne "generelle emballager" hvor du ofte kan få udleveret en skabelon de trykker efter. Det burde ikke tage dig lang tid på google at finde dem. Det kan dog godt være du skal til Tyskland.

Med det sagt, husk nu at få fødevare/produktvaredeklarationen i orden inden du printer, ellers kan det give problemer senere. Jeg vil foreslå dig at få en produkt kyndig til at hjælpe dig med dette, da det er første gang - jeg kender ikke reglerne for lige præcist dit produkt.

Held og lykke med projektet - og husk og vis os resultaterne :-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Har søgt på google, men ja det kan godt være jeg skal prøve i andre lande en Danmark :)


Ja, jeg har et større cateringfirma der kommer til at hjælpe mig med diverse ting, og de skal egentlig stå for det. Jeg skal finde leverandør og emballage osv. :)

Tak for hjælpen

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)