Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finde jeg leverandører af tøj til min butik?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Arden
Tilmeldt 22. Sep 15
Indlæg ialt: 4
Fra  Anna`s Homemade mm. Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om der er nogen herinde der kan hjælpe. Men nu har jeg prøvet at spørge før og får ingen reaktioner. Men hvor kan man finde leverandører af tøj til min butik. Jeg har et par stykker fra England, men vil gerne have en anden stil ind i min butik. Hvad skal jeg lede efter??? Håber der er en der har et godt svar!!!

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke meget om emnet, men det kunne være du skulle starte med at skrive en god overskrift..

Det er ikke sikkert, at de som faktisk kan hjælpe dig, er lige så nysgerrige som mig, og alligevel går ind på en tråd, man ikke ved hvad handler om :)

Bare et tip. held og lykke med det i hvert fald :)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa Anne Grethe

Prøv at tage fat i dem her: http://een.ec.europa.eu/ - de har et "kontor" i kbh ihvertfald (og sikkert også andre steder i Danmark)

Det er en slags "dating portal" for virksomheder, altså ikke "Bonde søger Brud" - men "Kunde søger leverandør" - Hvis du kontakter dem og fortæller dem lidt om hvad du søger, så har de en database hvor de kan tjekke om der nogle relevante potentielle leverandører i deres netværk

Held og Lykke med det

//Morten

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 15
Indlæg ialt: 114
Fra  Inca Copenhagen I/S Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt pb

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anna Grethe Søgaard:
Men nu har jeg prøvet at spørge før og får ingen reaktioner

Folk er ikke meget for at give deres gode leverandører væk til potentielle konkurrenter, så det er nok derfor du ikke får nogle svar.  hvad du skal lede efter har vi jo ingen mulighed for at svare på, da vi intet ved om hvad stil du søger. 

Et rigtigt godt sted at starte er at tage på en fagmesse hvor du kan få inspiration og finde potentielle leverandører.

Fra Juelsminde
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 152
Fra  7 of diamonds Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

For at kunne hjælpe dig, synes jeg det ville være en god idé hvis du fortalte lidt om hvad det er du gerne vil have fat i. Du skriver du har nogle leverandører i England - betyder det at du går efter no-name Kina produkter som sælges fra "salgs huse" i London, Paris, Düsseldorf mm eller er det engelske brands som fx Fred Perry?

Hvis du gerne vil have en mærke som Just Female fx, så ville jeg google det, finde deres tlf nr og ringe til dem. 

Ved ikke om det hjælper dig, men igen, det er svært at du ikke fortæller nærmere hvad det er du er ude efter. Det er svært at gætte sig til hvilken stil du har nu og hvilken anden stil det er du vil skifte det. 

Du er velkommen til at skrive en pb med mere info, så skal jeg gerne prøve at hjælpe

Palle

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)