Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snyd med AdWords?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er det muligt for mine konkurrenter, at spamme med at klikke på mine adwords annoncer, hvor jeg så får en kæmpe regning for deres klik? Uden at det konvertere i shoppen..? Jeg ved det er noget med unikt IP osv, men hvis de gør det fra forskellige ip'er?

Er der nogen måde at sikre sig mod det?

Mange tak

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Google er god til at kontrollere den slags og du vil se en refundering på dine opgørelser hvis de mener at nogen har prøvet at snyde med det. Og så tvivler jeg på at du har konkurrenter der ligefrem vil bruge en masse forskellige IP adresser bare for at ødelægge din adwordskampagne. 

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København S
Tilmeldt 7. Jul 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Korret :-)

Det er ydermere muligt at se det gennem din fakturering, hvis der er blevet opdaget - da du dermed får penge tilbage/kredit fra AdWords. 

Tilmeldt 26. Nov 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

mackhaidang:

Hej Aminoer

Er det muligt for mine konkurrenter, at spamme med at klikke på mine adwords annoncer, hvor jeg så får en kæmpe regning for deres klik? Uden at det konvertere i shoppen..? Jeg ved det er noget med unikt IP osv, men hvis de gør det fra forskellige ip'er?

Er der nogen måde at sikre sig mod det?

Mange tak

Jeg vil også mene, at Google er rimelig gode til at kunne håndtere denne slags. Google ville nok selv bemærke, hvis mere end 50 procent af alle kliksne kom fra alle mulige mærkelige ip-adresser. 

Hjemmeside om danske aktier

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)