Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook annoncering + Twitter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jul 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er Stick out tongue

Jeg har igennem de sidste par måneder forsøgt mig med at køre forskellige CPL/CPA forbruger kampagner på både Facebook og Twitter, hovedsageligt targeted Sverige/Norge med kampagner fra de lande selvfølgelig. Kampagnerne findes igennem forskellige Publisher netværk.

Jeg ved disse kampagner virker fint igennem email marketing, men desværre har jeg ikke mailing lister mere og derfor forsøgt mig med køre de samme kampagner som jeg ved burde konvertere, på hovedsageligt facebook.

Jeg har både lavet simpel "boosting" target med det korrekte "audience" og nu mere avanceret igennem Power editor, hvor man kan budgetere og målrette sine kampagner endnu bedre. Jeg er ok skarp til salgstekster og sætte kampagerne op så de ligner en million.

Og her kommer frustrationen: Jeg har stort set prøvet alt, kørt som mobile feed - desktop feed osv, alt er prøvet på mange kampagner, men de konverterer simpelthen ikke leads nok til at dække kampagnebudgettet og derfor dårlig business, så er der nogen herinde der ærligt kan sige at de kan konvertere kampagne leads og tjene på det igennem Facebook kampagner? For jeg må snart kaste håndklædet i ringen, selvom jeg selv synes jeg burde være dygtig nok til at kunne lave en indtjening på det.

Håber på lidt ærligt og seriøst feedback tak :)

Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er måske lidt off topic, men prøv med Instagram annoncering i stedet. Jeg ser super mange der laver den slags annoncering som du laver, men bare på Instagram. Og jeg må indrømme at jeg som bruger synes det virker MEGA nemt at tilmelde sig kampagner og give aways igennem Instagram i forhold til Facebook :-)

Tilmeldt 15. Jul 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja ok, jeg har vervejet det, og har også muligheden når jeg sætter op i P.editor, men har det bare som om, hvis mine kampagner ikke virker på Facebook/Twitter, ja så tvivler jeg på Instagram :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)