Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger fonde der støtter dansk erhvervsliv

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 13
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne opstarte et projekt der skal støtte danske virksomheder/producenter. Der skal bruges en del ressourcer til at lancere dette tiltag. I den forbindelse har jeg nogle spørgsmål.
1. Har I kendskab til en eller flere offentlige fonde/puljer hvis formål er at støtte dansk erhvervsliv?
2. Har I kendskab til nogle private fonde der kunne være relevante?

Jeg hører også gerne fra folk der evt. har kendskab til dygtige NCNP fundraisers.

Tilmeldt 12. Dec 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kontakte vækstfonden, de ligger på strandvejen i Hellerup

Fra Varde
Tilmeldt 7. Feb 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Bankpartner ApS Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du tjekket fonde.dk og/eller fundraiseren.dk

Morten

Få den bedste finansiering til din virksomhed. Tjek bankpartner.dk Uvildig finansiel rådgivning

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

awezom:
Jeg hører også gerne fra folk der evt. har kendskab til dygtige NCNP fundraisers.

Dygtige fundraisere behøver ikke arbejde med no cure no pay, og hvis de alligevel gør det, vil provisionen formentlig være for høj.

Når jeg fundraiser (og jeg har desværre ikke plads i min portefølje lige nu), tager jeg et beløb i forbindelse med opstart og herefter en procentvis provision.

Der er ikke mange muligheder for at søge støtte til en konkret virksomhed, med mindre en masse ting er opfyldt.

Jeg vil godt give en ultrakort bedømmelse af dit projekts støttemuligheder, hvis du sender mig en PB med lidt mere info.

Ellers læs min bog/blog projekthæftet.dk - den kan sætte dig i gang med dit fundraisingarbejde.

Venlig hilsen 

Hans

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)