Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny action mail til kunder hvad tyndes i ?? ris og ros

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Padborg
Tilmeldt 23. Sep 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

God søndag morgen alle sammen

jeg er ved at lave en ny mail til kunder, som køber hos os, og jeg ville blive rigtig glad hvis i havde lyst, til at komme med ris og ros om det.

Oprindelig prestashop mail ved betaling modtaget

Hej test test

Din ordre med referencen xxxxx - Betaling gennemført Tak fordi du handlede hos firmanavn!

Din betaling for ordren med referencen xxxx er blevet gennemført.

Du kan se din ordre og downloade din faktura fra  "Ordreoversigt" under din konto ved at klikke på  "Min konto" i vores webshop.

Hvis du har en gæstekonto, kan du følge din ordre via "Gæstesporing" i vores webshop.

Den nye som jeg har rodet med

Hej test test

firmanave har nu modtaget din betaling for ordrer xxxxx

Din betaling for ordren med referencen xxxxx er nu blevet gennemført.

firmanavn takker for din ordrer

firmanavn holder dig løbende orienteret

Og du vil modtage 2 mails fra os

1. Når din ordrer pakkes

2. Når din ordrer afsendes

Hvis du skulle have spørgsmål Er du altid velkommen til at kontakte firmanavn
eller besøge vores servicecenter på firmanavn
Du kan se din ordre og downloade din faktura fra  "Ordreoversigt" under din konto ved at klikke på  "Min konto" i vores webshop.

Hvis du har en gæstekonto, kan du følge din ordre via "Gæstesporing" i vores webshop.

mvh henrik jensen

p.s god søndag morgen Smile

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Jensen:

firmanave har nu modtaget din betaling for ordrer xxxxx

Din betaling for ordren med referencen xxxxx er nu blevet gennemført.

firmanavn takker for din ordrer

firmanavn holder dig løbende orienteret

Og du vil modtage 2 mails fra os

1. Når din ordrer pakkes

2. Når din ordrer afsendes

Hvis du skulle have spørgsmål Er du altid velkommen til at kontakte firmanavn
eller besøge vores servicecenter på firmanavn
Du kan se din ordre og downloade din faktura fra  "Ordreoversigt" under din konto ved at klikke på  "Min konto" i vores webshop.

Er der nogle fordele ved at skrive "Firmanavn" så ofte i stedet for "os" og "vi"?

Hvis et fiktivt firma nu hedder "Smykkeskrinet", så synes jeg da, det er mærkeligt at "Smykkeskrinet" takker for din ordre og "Smykkeskrinet" holder dig løbende orienteret.

Jeg ville være meget mere tryg ved at en navngiven person (ejer eller medarbejder) skriver "Vi takker for din ordre og holder dig løbende orienteret". 

Tilmeldt 4. Aug 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle gange er det simple bedre, i mine øjne er der ingen grund til at lave den længere end den originale. Det giver mere læsning og som kunde er det sjældent noget jeg selv kigger ret meget igennem med mindre der er noget som går galt.

Som de andre også påpeger kan jeres firma navn nok godt nævnes en anelse mindre. Korrekturen er en mindre, men heller ikke helt uvæsentlig del af det. Dog er det ikke noget som ligefrem springer i øjnene på en men hvis du/i kender en der lige kan læse det igennem så er det uanset hvor god man er til at lave grammatisk opsætning en god idé lige at få et ekstra sæt øjne på.

Du må også have en dejlig søndag! :)

Fra Padborg
Tilmeldt 23. Sep 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)