Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Integration af Magento webshops.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, 

Jeg er igang med at opsætte en Magento webshop, og har i den forbindelse brug for noget vejledning. Jeg har fået et tilbud fra en udlands partner om at sælge hans produktsortiment i min webshop, hvor produkterne vil blive sendt af sted fra hans lager når ordren placeres på mit website. Problematikken her ligger i at jeg selvfølgelig ikke kan sælge et produkt på mit website som han ikke har på lager, så de to database skal på en eller anden vis integreres og synkroniseres. Derudover er hans database 3-delt, hvor de hver især beskriver henholdsvis, kategorier, billeder, og beskrivelser. Kort sagt er deres field mapping anderledes struktureret end standarden i Magento. Har i nogle gode råd til hvordan jeg bør gribe denne problemstilling an? 

Mvh Haider.  

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror mange vil bruge løsningen med et feed.

Altså din leverandørs system danner en fil, som dit system så læser indholdet af. Feed'et kan næsten sættes op som man ønsker. Og der kan også være et felt om varen er på lager.

Af ren nysgerrighed, hvad er leveringstiden fra Polen? 

Nu da det er dropshipping du bevæger dig ind på, skal du huske at tage højde for retur, reklamationer osv.

Held og lykke med det hele - og god weekend.

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Tilmeldt 21. Apr 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har vel ikk et link eller lignende hvor jeg kan læse mere om dette? Jeg er ny bruger af Magento, og kan derfor umiddelbart ikke lige se helt for mig hvordan dette skal kunne løse det :) 

Jeg ved ikke med leveringstid fra Polen, jeg får mine produkter fra Finland. Jeg har dog ikke lige den konkrete leveringstid ved hånden.

Jo tak for oplysningen.

Jo tak, og god weekend til dig også Jimmy :)

Mvh Haider.  

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)