Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af eget tøjmærke

Side 6 ud af 7 (65 indlæg)
Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg læste lige det indlæg til tråden "start af eget tøjmærke".

 

Min partner og jeg, overvejer stærkt at starte vores eget tøjmærke og derfor ville jeg blot høre om du kunne være behjælpelig med at finde en producent ift. dine egne erfaringer.

 

Du kan kontakte mig på mail: rasmussen960@hotmail.com

 

- Jeg håber du kan og vil være behjælpelig.

 

På forhånd tak.

 

Mvh

Mads Rasmussen

Fra Henriksen
Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

kan se du skrev dette indlæg for en del år tilbage, men det lyder dog stadig interessant! er selv nu igang med mit eget, og ville høre om du stadig har din kontakt i vietnam? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 12. Sep 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er interesseret i at opstarte eget tøjmærke herretøj .. hættetrøjer og bukser og t-shirts

Fra København
Tilmeldt 11. Oct 12
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 09:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla,

Mange vælger at bruge vores mærke Urban Classics som udgangspunkt for deres eget tøjmærke, så kan de trykke på det, fremfor at sy de helt fra bunden. Du kan se kataloget her og skrive direkte til mig hvis det har interesse.

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 14:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil producere kvalitetstøj prisbilligt på en systue i Polen (fra mønstre, prototyper og samples til serieproduktion), så kan du kontakte mig på: leszek@filmfactory.pl  Du kan føle ligesom du har produceret det i Danmark, men meget billigere. Nabolandet Polen er et medlem af EU, og overholder copyrights loven, forsendelser af prototyper og sample produktion er ikke så dyrt, det er "flexible" at producere så tæt på Danmark (det kan bestemme succes eller nederlag), og "made in Poland" sælger dine produkter langt bedre sammenlignet med "made in Asia". Vi kan også forsøge at finde stoffer og tilbehør som du bruger i kollektionen hos de polske producenter/leverandører langt billigere end i Danmark.  Jeg er en udlandsdansker og forretningskonsulent med 25 års erfaring og jeg bor i et område med flere professionelle systuer, og  professionelle folks i branchen. Min kone er en dygtig skrædder og det er hende som organisere og passer på produktionen i den højeste kvalitet af udenlandske ordrer.

Tilmeldt 24. Nov 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du må gerne kontakte mig på mail

Tilmeldt 31. Mar 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :) 

På trods af at dette indlæg er fra 2008 og finder jeg dit indlæg om opstart af eget tøjmærke meget relevant. Jeg har længe gået og tænkt på, at jeg på et tidspunkt vil opstarte mit eget tøjmærke, men jeg har ikke rigtig haft tid eller tænkt på, hvordan jeg kan komme igang med det. Dette er grundet, at jeg stadig er studerende og læser en videregående uddannelse, samt jeg har ingen idé om, hvordan jeg skal starte dette projekt. Så jeg tænker, at det nok er på tide, at jeg tager mig sammen og undersøger det nærmere. 

Jeg kunne derfor godt tænke mig at vide mere om, hvordan du gik igang med hele det projekt :) 

Jeg kan kontaktes på carol_mai_5@hotmail.com

Mvh

Carol Dang 

Tilmeldt 25. Nov 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hej mit navn er Kasper Winterskov. jeg har set at du har kommenteret et opslag på Amino.dk, som handler om at to drenge som skal have produceret noget tøj. jeg sidder nu her og skal skrive OSO opgave om at være selvstændig tøjdesigner. jeg skal nu skrive om produktionen og hvad det vil koste mig, angående arbejde på produktionen, transport, afgifter osv. 

jeg vil i den sammenhæng høre om du vil kunne hjælpe mig, med at besvare nogle spørgsmål. så jeg kan finde ud af hvad det vil koste mig, og hvad jeg ville kunne tjene på de produkter jeg laver, efter afgifterne
- hvad vil det koste mig at få produceret en T-shirt.
- hvilke afgifter vil jeg skulle betale (evt. kom med bud på kr) 
og hvis du evt. kunne besvare flere spørgsmål under dette enme, ville det være super fedt. 
jeg skal snakke om at det drejer sig om at jeg skal have lavet nogle t-shirts, med et lille tryk på. også skal jeg komme ind på hvad det vil koste mig at producere. med omkostninger osv. 
håber du kan hjælpe mig. hilsen kasper
Tilmeldt 9. Dec 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej læste dit indlæg angående tøj fra Vietnam. Men den er fra 2008, men er interesseret i at vide mere vis det er muligt. 

Side 6 ud af 7 (65 indlæg)