Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Backend programmør søges SPÆNDENDE?(:

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Jul 15
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Backend programmør – er det dig?
Vores team på 3 mand søger en backend programmør til et super spændende projekt. 
Alfaversionen står klar snart, da vi nu har været i gang siden i sommers.
Risikovilligkapital har vist stor interesse i at investere i markedsføringsdelen i vores projekt.

Teamet - hvem er vi?
Frederik Clay 20 år, er frontend programmør og studere på RTS, Fadi Bunni 20 år, er frontend programmør og studere på DTU og Mathias Flindt 21 år, arbejder med markedsføring
"Vi bor lidt spredt, så vi arbejder primært i hovedstadsområdet eller i Smørum"

Projektet - hvad går det ud på?
Platformen (mydeed) er dit selvstændige erhvervsnetværk. Din passion, dit arbejde og dit netværk samlet på én og samme platform. Det giver dig uanede muligheder for at formidle dine kompetencer, interesser og erhverv til fordel for andre, så de kan lære af din kreativitet, innovation, faglighed og succes. 
Gør en god gerning og bliv anerkendt. 

Kvalifikationer – har du hvad der skal til?:

Kvalifikationerne er delvist forskellige i vores team, det gør samarbejdet mere effektivt.
Så hvis du vil indgå et samarbejde med os, ser vi frem til og glæder os til at følge med i dit arbejde. 

Samarbejdet - hvad får du ud af det? 
Et sammenhold der åbner døre for nye spændende og innovative idéer samt mulighed for god erfaring og inspiration indenfor emnet.
En god ejerandel så snart vi begynder at tjene penge. 

Vi deler visioner – interessant? 
Et kick ass team som du kan blive en del af, her deler vi visionen om at dette projekt har potentialet for at komme rigtig langt og du kan være med. Er det dig?

Understreget vil dette være frivilligt til at starte med, men vi er alle med til at bidrage med nye idéer og andet, så der er rig mulighed for at du ikke kommer til at kede dig og at vi kommer godt videre.

Kontakt - hvor kan vi kontaktes? 
Spændende, så kontakt ”Mathias Flindt” på (mobil 61 46 20 10).
Spørgsmål, skriv en mail til mydeed.mydeed/gmail.com eller ring til ovennævnte nummer.

Vi glæder os til at høre fra dig. 
Big Smile

MVH
mydeed teamet

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Efterhånden vil jeg påstå at du spammer forummet med disse tråde - den første tråd bør have været nok.

Kunne det tænkes at jeres tilbud holdt op mod det i søger bare ikke er lukrativt nok?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Mathias

Dan har helt ret, det her er nok ikke måde i finder en seriøs partner på.

mathiasflindt:
Samarbejdet - hvad får du ud af det? 
Et sammenhold der åbner døre for nye spændende og innovative idéer samt mulighed for god erfaring og inspiration indenfor emnet.
En god ejerandel så snart vi begynder at tjene penge.

Det er de færreste dygtige udviklere der vil gå med på sådan en aftale, vi har alle masser af gode ideer som vi selv kan/vil realiserer - og der har vi jo en ejerandel på 100 % når vi begynder at tjene penge Wink

Personligt arbejder jeg kun mod "klingende mønt", det er den eneste valuta som jeg kan bruge til at betale husleje med.

Jeg har fuld forståelse for at pengene er små i en startup, det er fair nok. Men skal I have succes, skal i have fat i dygtige udviklere, og det får I nok kun hvis i betaler dem.

Så hvis jeg var jer ville jeg bruge min energi på at få udarbejdet materiale, analyser og forretningsplaner, også gå på jagt efter en investor - det er helt klart min erfaring at der er risikovillig kapital til rådighed, bl.a. på Amino Kapital, hvis jeres idé er god og hvis I kommer ordentligt forberedt. På den måde kunne I så finde pengene til at ansætte en udvikler, evt på freelance basis.

//Morten

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 15
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din brugbare feedback Morten(;

Jeg tror bestemt at du har ret i at de dygtigste programmøre kræver penge for deres tid og ekspertise, hvilket er super logisk!
Vi står færdig med alfaversionen, som snart skal præsenteres for risikovilligkapital igen. De har vist interesse, hvilket naturligvis er en ære. 

Vi har også været heldige at modtage svar fra 3 backend programmøre der alle lever op til kvalifikationerne.
Vi søger en medvirkende person i teamet, som skal blive sammen hos os de næste mange år...

Det er derfor vigtigst at finde en person, som vi sammen kan dele vores visioner med.
ikke en person hvor alt er baseret på betale programmere... Betale programmere...
Men tak for den brugbare kommentar Morten.

Mvh

 



Side 1 ud af 1 (4 indlæg)